Není vyloučeno, že v budoucnu dostane tento koncept od Lady zelenou, mladí ruští návrháři vzali design vozů do svých rukou a výsledkem je sportovně střižené kupé.
Lada s označením C představuje novou platformu vyvíjenou ve spolupráci s Magma Internacional Inc., která se stane základem pro novou řadu vozů Lada. V plánu je jak sedan, tak hatchback, compact a SUV.
Poprvé Lada představila koncept C v září 2006 na moskevském autosalonu, nyní v Ženevě odhalila tří-dvéřovou sportovní verzi, demonstrující, spolehlivost, pohodlí a zvláště pak bezpečnost, která se ověří v testech nárazu EuroNCAP.
Koncept obouvá 18-ti palcová kola s pneumatikami 225/40 ZR 18. Motory zahrnují paletu od obsahu 1,6 až 2,0, výkonové parametry nebo zda se objeví i dieselové jednotky zatím nejsou známy.
foto: autoindex.org
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?