Není vyloučeno, že v budoucnu dostane tento koncept od Lady zelenou, mladí ruští návrháři vzali design vozů do svých rukou a výsledkem je sportovně střižené kupé.
Lada s označením C představuje novou platformu vyvíjenou ve spolupráci s Magma Internacional Inc., která se stane základem pro novou řadu vozů Lada. V plánu je jak sedan, tak hatchback, compact a SUV.
Poprvé Lada představila koncept C v září 2006 na moskevském autosalonu, nyní v Ženevě odhalila tří-dvéřovou sportovní verzi, demonstrující, spolehlivost, pohodlí a zvláště pak bezpečnost, která se ověří v testech nárazu EuroNCAP.
Koncept obouvá 18-ti palcová kola s pneumatikami 225/40 ZR 18. Motory zahrnují paletu od obsahu 1,6 až 2,0, výkonové parametry nebo zda se objeví i dieselové jednotky zatím nejsou známy.
foto: autoindex.org
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.