Ženevský autosalon se stane premiérou pro Opel GTC (Gran Turismo Coupe), ten demonstruje mimořádnou dynamiku a sportovní charakter umocněný pohonem všech kol.
Čtyřsedadlové kupé je osazeno šestiválcovým vysokoobjemovým motorem o obsahu 2,8 litru, což asi většinu fanoušků Opelů určitě potěší, nicméně tohle není vše z výčtu mimořádného motoru, dech vám teprve vyrazí dvojice turbodmychadel dávající dohromady 220 kw / 300 k a to rovnou na všechna čtyři kola. Video: Opel GTC Concept - interiér Video: Opel GTC Concept - exteriér Video: Opel GTC Concept - shot
V praxi to znamená jedinečné jízdní vlastnosti a adhezi, zda ovšem dostane tento model v budoucnu zelenou je zatím ve hvězdách, pravdou však zůstává, že fandové Oplu Calibra tíhnou po nástupci jako nikdy předtím a jestli je GTC tím pravým náhradníkem se díky délce 4.830 nezdá úplně ideálním řešením, přeci jenom rozměry odpovídají spíše šestkové řadě od Bmw nebo Mercedesu CL, kteří postrádají lehkost ovládání a mrštnost lehké Calibry.
zdroj: General Motors
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?