Nové Bravo získalo v prestižním testu bezpečnosti EuroNCAP maximální počet hvězdiček, pro Fiat je to tak další úspěch a cesta ke zkvalitnění a bezpečnosti jejich vozů.
V testech čelního a bočního nárazu, převrácení přes střechu, najetí zezadu, či vzplanutí vozu si Bravo počínalo více než dobře. Celkem 60 srážek v nejrůznějších rychlostech rozhodlo o výsledku 5-ti hvězdiček a 33 bodů. Bravo má v základní výbavě dva čelní airbagy, dva postranní, dva boční a jeden kolenní u řidiče, tří-bodové pásy s přepínači zatížení nebo protipožární systém FPS.
V kritických situacích dokážou pomoci výkonné brzdy s ABS a EBD, stabilizační systém ESP, protiskluzový systém ASR, omezovač točivého momentu MSR nebo hydraulická brzdná pomoc HBA, či Hill-hold funkce snadného rozjíždění v kopci.
Cíl bezpečného, spolehlivého a nadstandardního vozu se tak stávají skutečností a Fiat to potvrzuje i čísly současných 9.500 závazných objednávek. V prodeji se objeví 17.března ve Francii, poté ve Švýcarsku, Holandku, Německu, Španělsku a ostatních evropských zemí.
zdroj: Fiat
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?