Již 25 let je Caddy synonymem pro chytrá přepravní řešení, variabilitu, flexibilitu, úspornost, dlouhou životnost a stálou užitnou hodnotu.
U příležitosti tohoto výročí připravil Volkswagen speciální nabídku, v jejímž rámci obdrží zákazník při koupi modelu Caddy bonus ve výši 1000 Kč za každý jubilejní rok, tj. celkem 25 000 Kč bez DPH. Nabídka platí do 31. 7. 2007. Úspěšný příběh malého agilního užitkového vozu začal v Evropě v roce 1982. Tehdy byl představen Golf první generace s otevřenou ložnou plochou pod jménem Caddy, který do užitkového segmentu přinesl kvalitu osobních vozů. Do roku 1992 se Caddy vyráběl pouze jako valník či valník s plachtou nebo také ve skříňové verzi s pevnou střechou.
V roce 1995 přišel Caddy druhé generace, který vycházel z tehdejšího modelu Polo Classic. Vyráběl se jako uzavřená skříňová dodávka nebo v provedení kombi. Původní verze s valníkem pak byla naposledy inovována v roce 2000.
V roce 2003 přišla na trh třetí generace Caddy, která byla postavena na základě modelu Touran, a to ve skříňovém provedení, jako kombi a v osobní verzi Life. Stejně jako předchozí dvě generace se i nový Caddy může pochlubit prvotřídními jízdními vlastnostmi stejně tak jako vysokou užitnou hodnotou pro zákazníky, díky čemuž se těší velké oblibě. Tento fakt se podepisuje i na prodejích – minulý rok se v České republice prodalo 1344 kusů modelu Volkswagen Caddy (+ 7,7 % ve srovnání s rokem 2005). Tisková zpráva Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.