Již 25 let je Caddy synonymem pro chytrá přepravní řešení, variabilitu, flexibilitu, úspornost, dlouhou životnost a stálou užitnou hodnotu.
U příležitosti tohoto výročí připravil Volkswagen speciální nabídku, v jejímž rámci obdrží zákazník při koupi modelu Caddy bonus ve výši 1000 Kč za každý jubilejní rok, tj. celkem 25 000 Kč bez DPH. Nabídka platí do 31. 7. 2007. Úspěšný příběh malého agilního užitkového vozu začal v Evropě v roce 1982. Tehdy byl představen Golf první generace s otevřenou ložnou plochou pod jménem Caddy, který do užitkového segmentu přinesl kvalitu osobních vozů. Do roku 1992 se Caddy vyráběl pouze jako valník či valník s plachtou nebo také ve skříňové verzi s pevnou střechou.
V roce 1995 přišel Caddy druhé generace, který vycházel z tehdejšího modelu Polo Classic. Vyráběl se jako uzavřená skříňová dodávka nebo v provedení kombi. Původní verze s valníkem pak byla naposledy inovována v roce 2000.
V roce 2003 přišla na trh třetí generace Caddy, která byla postavena na základě modelu Touran, a to ve skříňovém provedení, jako kombi a v osobní verzi Life. Stejně jako předchozí dvě generace se i nový Caddy může pochlubit prvotřídními jízdními vlastnostmi stejně tak jako vysokou užitnou hodnotou pro zákazníky, díky čemuž se těší velké oblibě. Tento fakt se podepisuje i na prodejích – minulý rok se v České republice prodalo 1344 kusů modelu Volkswagen Caddy (+ 7,7 % ve srovnání s rokem 2005). Tisková zpráva Volkswagen
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?