Již 25 let je Caddy synonymem pro chytrá přepravní řešení, variabilitu, flexibilitu, úspornost, dlouhou životnost a stálou užitnou hodnotu.
U příležitosti tohoto výročí připravil Volkswagen speciální nabídku, v jejímž rámci obdrží zákazník při koupi modelu Caddy bonus ve výši 1000 Kč za každý jubilejní rok, tj. celkem 25 000 Kč bez DPH. Nabídka platí do 31. 7. 2007. Úspěšný příběh malého agilního užitkového vozu začal v Evropě v roce 1982. Tehdy byl představen Golf první generace s otevřenou ložnou plochou pod jménem Caddy, který do užitkového segmentu přinesl kvalitu osobních vozů. Do roku 1992 se Caddy vyráběl pouze jako valník či valník s plachtou nebo také ve skříňové verzi s pevnou střechou.
V roce 1995 přišel Caddy druhé generace, který vycházel z tehdejšího modelu Polo Classic. Vyráběl se jako uzavřená skříňová dodávka nebo v provedení kombi. Původní verze s valníkem pak byla naposledy inovována v roce 2000.
V roce 2003 přišla na trh třetí generace Caddy, která byla postavena na základě modelu Touran, a to ve skříňovém provedení, jako kombi a v osobní verzi Life. Stejně jako předchozí dvě generace se i nový Caddy může pochlubit prvotřídními jízdními vlastnostmi stejně tak jako vysokou užitnou hodnotou pro zákazníky, díky čemuž se těší velké oblibě. Tento fakt se podepisuje i na prodejích – minulý rok se v České republice prodalo 1344 kusů modelu Volkswagen Caddy (+ 7,7 % ve srovnání s rokem 2005). Tisková zpráva Volkswagen
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?