Pokud se chystáte na ženevský autosalon rozhodně nezapomeňte na stánek Alfy Romeo, ta zde představí své italské krásky v plné parádě!
Ženevské show bude pro Alfu Romeo ve znamení přitažlivého modelu Brera a zbrusu nového Spidera, který je vzpomínkou na skvělé časy 50tých let a modelu Giulietta Spider. Veřejnost bude moci obdivovat Breru s 200 k dieselovým motorem 2,4 JTDM s 6-ti stupňovou manuální převodovkou, která slibuje vynikající kroutivou sílu v kombinaci s nízkou spotřebou.
Druhý model Brera bude reprezentovat inovovanou sekvenční převodovku Selespeed s automatickým nebo ručním řazením, ta bude k dispozici pro všechny modely s benzínovou jednotkou 2,2 JTS o výkonu 185 k.
Model Spider se sklápěcí plátěnou střechou je osazen nejvýkonnějším motorem 3,2 V6 JTS s 24v ventilovou technikou a novým 6-ti rychlostním automatem. Výkon je nastaven na 191 kw / 260 k v 6.300 ot/min a kroutícím momentem 322 Nm v 4.500 ot/min. Bohatá výbava zahrnuje 7 airbagů, dvou-zónovou klimatizaci, ASR, VDC, kožené čalounění či 18-ti palcová kola.
Nespornou hvězdou autosalonu bude i sportovní model 8C Competizione nově v černém lakování, omezená série klade důraz na heslo automobilky – „Technologie a emoce“. U stánku Alfy naleznete také modely 159 a 159 Sportwagon Q4 s převodovkou Q-tronic a několika novinkami ve výbavě, včetně speciální 159 se sníženým podvozkem a 19-ti palcovými koly. Samozřejmostí ženevské výstavy jsou zbylé modely automobilky – 147 a GT.
zdroj: alfa romeo
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?