Pokud se chystáte na ženevský autosalon rozhodně nezapomeňte na stánek Alfy Romeo, ta zde představí své italské krásky v plné parádě!
Ženevské show bude pro Alfu Romeo ve znamení přitažlivého modelu Brera a zbrusu nového Spidera, který je vzpomínkou na skvělé časy 50tých let a modelu Giulietta Spider. Veřejnost bude moci obdivovat Breru s 200 k dieselovým motorem 2,4 JTDM s 6-ti stupňovou manuální převodovkou, která slibuje vynikající kroutivou sílu v kombinaci s nízkou spotřebou.
Druhý model Brera bude reprezentovat inovovanou sekvenční převodovku Selespeed s automatickým nebo ručním řazením, ta bude k dispozici pro všechny modely s benzínovou jednotkou 2,2 JTS o výkonu 185 k.
Model Spider se sklápěcí plátěnou střechou je osazen nejvýkonnějším motorem 3,2 V6 JTS s 24v ventilovou technikou a novým 6-ti rychlostním automatem. Výkon je nastaven na 191 kw / 260 k v 6.300 ot/min a kroutícím momentem 322 Nm v 4.500 ot/min. Bohatá výbava zahrnuje 7 airbagů, dvou-zónovou klimatizaci, ASR, VDC, kožené čalounění či 18-ti palcová kola.
Nespornou hvězdou autosalonu bude i sportovní model 8C Competizione nově v černém lakování, omezená série klade důraz na heslo automobilky – „Technologie a emoce“. U stánku Alfy naleznete také modely 159 a 159 Sportwagon Q4 s převodovkou Q-tronic a několika novinkami ve výbavě, včetně speciální 159 se sníženým podvozkem a 19-ti palcovými koly. Samozřejmostí ženevské výstavy jsou zbylé modely automobilky – 147 a GT.
zdroj: alfa romeo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.