Pokud se chystáte na ženevský autosalon rozhodně nezapomeňte na stánek Alfy Romeo, ta zde představí své italské krásky v plné parádě!
Ženevské show bude pro Alfu Romeo ve znamení přitažlivého modelu Brera a zbrusu nového Spidera, který je vzpomínkou na skvělé časy 50tých let a modelu Giulietta Spider. Veřejnost bude moci obdivovat Breru s 200 k dieselovým motorem 2,4 JTDM s 6-ti stupňovou manuální převodovkou, která slibuje vynikající kroutivou sílu v kombinaci s nízkou spotřebou.
Druhý model Brera bude reprezentovat inovovanou sekvenční převodovku Selespeed s automatickým nebo ručním řazením, ta bude k dispozici pro všechny modely s benzínovou jednotkou 2,2 JTS o výkonu 185 k.
Model Spider se sklápěcí plátěnou střechou je osazen nejvýkonnějším motorem 3,2 V6 JTS s 24v ventilovou technikou a novým 6-ti rychlostním automatem. Výkon je nastaven na 191 kw / 260 k v 6.300 ot/min a kroutícím momentem 322 Nm v 4.500 ot/min. Bohatá výbava zahrnuje 7 airbagů, dvou-zónovou klimatizaci, ASR, VDC, kožené čalounění či 18-ti palcová kola.
Nespornou hvězdou autosalonu bude i sportovní model 8C Competizione nově v černém lakování, omezená série klade důraz na heslo automobilky – „Technologie a emoce“. U stánku Alfy naleznete také modely 159 a 159 Sportwagon Q4 s převodovkou Q-tronic a několika novinkami ve výbavě, včetně speciální 159 se sníženým podvozkem a 19-ti palcovými koly. Samozřejmostí ženevské výstavy jsou zbylé modely automobilky – 147 a GT.
zdroj: alfa romeo
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?