Na anglický trh se právě dostává omezené množství toužebně očekávané speciální edice modelu Alfa 147. Tato speciální edice se, jak je tomu u těchto vozů obvyklé, honosí vylepšenou standardní výbavou, jejíž některé prvky jsou exkluzivně k dispozici jen pro edici Collezione.
Za atraktivní cenu tak zákazníci mohou získat karoserii, lakovanou v metalické barvě, kůží čalouněný interiér a unikátní sedmnáctipalcová mnohopaprsková litá kola. Cena této limitované edice modelu Alfa 147, který získal mnoho různých ocenění, začíná na částce 13950 liber. Na anglickém trhu bude prodáno omezené množství pouhých 500 kusů těchto vozů. Jde o obratný, středně velký hatchback, a zákazníci mohou volit ze tří různých metalických barev. Také v interiéru najdeme tři různé kombinace barev - interiér může být vyveden v kombinacích rudé a černé, šedé a černé, nebo černé a béžové kůže. V seznamu standardní výbavy tak figuruje mnoho prvků komfortní výbavy a vůz je radost řídit.
V kabině tohoto poutavého modelu se může řidič těšit s komfortu ovládání CD přehrávače, které je integrováno ve volantu. Vůz je standardně vybaven manuální klimatizací, alarmem, šesti airbagy, systémy ABS s EBD a protiprokluzovým systémem ASR.
Alfa 147 Collezione je nabízena buď jako třídveřový nebo pětidveřový hatchback a pod kapotou najdeme buď benzinový motor 1,6 TS, nebo dieselový motor 1,9 JTDM. Oba motory dávají pod kapotou modelu Alfa 147 Collezione nejvyšší výkon 120 koní a poskytují tak okouzlující zážitek z jízdy, jisté ovládání vozu a skvělé držení jízdní stopy. Alfa 147 Collezione zrychlí z klidu na 100 km/h za 10,6 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 193 km/h. Dieselová verze zrychlí z klidu na 100 km/h za 9,6 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 195 km/h.
Foto: Alfa Romeo
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.