Na anglický trh se právě dostává omezené množství toužebně očekávané speciální edice modelu Alfa 147. Tato speciální edice se, jak je tomu u těchto vozů obvyklé, honosí vylepšenou standardní výbavou, jejíž některé prvky jsou exkluzivně k dispozici jen pro edici Collezione.
Za atraktivní cenu tak zákazníci mohou získat karoserii, lakovanou v metalické barvě, kůží čalouněný interiér a unikátní sedmnáctipalcová mnohopaprsková litá kola. Cena této limitované edice modelu Alfa 147, který získal mnoho různých ocenění, začíná na částce 13950 liber. Na anglickém trhu bude prodáno omezené množství pouhých 500 kusů těchto vozů. Jde o obratný, středně velký hatchback, a zákazníci mohou volit ze tří různých metalických barev. Také v interiéru najdeme tři různé kombinace barev - interiér může být vyveden v kombinacích rudé a černé, šedé a černé, nebo černé a béžové kůže. V seznamu standardní výbavy tak figuruje mnoho prvků komfortní výbavy a vůz je radost řídit.
V kabině tohoto poutavého modelu se může řidič těšit s komfortu ovládání CD přehrávače, které je integrováno ve volantu. Vůz je standardně vybaven manuální klimatizací, alarmem, šesti airbagy, systémy ABS s EBD a protiprokluzovým systémem ASR.
Alfa 147 Collezione je nabízena buď jako třídveřový nebo pětidveřový hatchback a pod kapotou najdeme buď benzinový motor 1,6 TS, nebo dieselový motor 1,9 JTDM. Oba motory dávají pod kapotou modelu Alfa 147 Collezione nejvyšší výkon 120 koní a poskytují tak okouzlující zážitek z jízdy, jisté ovládání vozu a skvělé držení jízdní stopy. Alfa 147 Collezione zrychlí z klidu na 100 km/h za 10,6 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 193 km/h. Dieselová verze zrychlí z klidu na 100 km/h za 9,6 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 195 km/h.
Foto: Alfa Romeo
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?