TechArt proslulý svými ostře upravenými vozy tentokrát zazáří na Ženevském autosalonu, veřejnosti tak představí jedno z nejrychlejších silničních sportovních vozů ve své historii.
Trhákem se má stát Porsche, jak jinak než to nejsilnější 911 Turbo z poslední série s označením 997, které se stalo základem pro fascinujících úprav. Původní 3,6 litrový plochý šestiválec s dvojí turbodmychadel posílili odborníci z TechArtu ze sériových 353 kw / 480 k na 463 kw / 630 k, nejvyšší točivý moment se vyšplhal z 620 Nm na 820 Nm v 4500 ot/min.
TechArt GTstreet jak dostal projekt název se může pochlubit jedinečným zrychlením z 0 na 100 km/h za pouhých 3,2 vteřin (0 - 200km/h za 10,9 s) a rychlostí atakující hranici 345 km/h. Design byl přizpůsoben vysokým rychlostem v aerodynamickém tunelu a nabízí jak krásné křivky, tak potřebný přítlak.
zdroj: TechArt
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.