TechArt proslulý svými ostře upravenými vozy tentokrát zazáří na Ženevském autosalonu, veřejnosti tak představí jedno z nejrychlejších silničních sportovních vozů ve své historii.
Trhákem se má stát Porsche, jak jinak než to nejsilnější 911 Turbo z poslední série s označením 997, které se stalo základem pro fascinujících úprav. Původní 3,6 litrový plochý šestiválec s dvojí turbodmychadel posílili odborníci z TechArtu ze sériových 353 kw / 480 k na 463 kw / 630 k, nejvyšší točivý moment se vyšplhal z 620 Nm na 820 Nm v 4500 ot/min.
TechArt GTstreet jak dostal projekt název se může pochlubit jedinečným zrychlením z 0 na 100 km/h za pouhých 3,2 vteřin (0 - 200km/h za 10,9 s) a rychlostí atakující hranici 345 km/h. Design byl přizpůsoben vysokým rychlostem v aerodynamickém tunelu a nabízí jak krásné křivky, tak potřebný přítlak.
zdroj: TechArt
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.