Citroen nachystal na únor rozšíření nabídky svých malých vozů, modelů C1, C2 a C3, a připravil pro tyto modely speciální edici nazvanou Airplay+.
Tato speciální edice by měla podtrhnout appeal těchto úžasných minivozů a nabídnou lepší poměr cena/výkon. Vozy speciální edice C1, C2 a C3 Airplay+ poskytnou více hudby, více barev a více zábavy, a měly by oslovit především mladé zákazníky.
Zábavnost speciální edice Airplay+ jde ve stopách modelu C1 Airplay, který byl představen v loňském roce. Všechny modely Citroen Airplay+ budou vybaveny nejnovější generací přehrávače iPod nano s kapacitou 4GB, která umožní uložení až 1000 skladeb. Dále ve vozech najdeme integrovanou dokovací stanici, která umožní za jízdy iPod nabíjet a přehrávat hudbu pomocí palubních reproduktorů.
Základní model C1 Airplay+ s benzinovým moterem 1.0i vychází z původního C1 Airplay a také jej nahrazuje. Je k dispozici ve verzích se 3 nebo 5 dveřmi a nabízí mladým zákazníkům více hudby a barev just. Pulsující barvy karoserie a detaily, které upoutají pozornost kolemjdoucích, jsou uvnitř vozu doplněny probarvenými výplněmi dveří, potahy sedaček a kůží potaženou hlavicí řadicí páky, díky čemuž tento vůz doslova vystupuje z řady ostatních minivozů. Podobně jako chytrý nový iPod nano, jsou jako součást stanadrdní výbavy nabízeny centrální zamykání s dálkovým ovládáním a elektrická přední okna.
Citroen C1 Airplay+ je nabízen ve žluté, černé nebo stříbrné barvě s chromovým nebo zeleným interiérem. Miloučký nový C2 Airplay+ vychází z benzinového modelu C2 1.1i Design, a k jeho výbavě navíc nabízí klimatizaci a elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka. Cena by měla být dokonce nižší, než u modelu C2 Design. A konečně nový Citroen C3 Airplay+ 1.1i vychází z modelu L a je nabízen v červené, modré nebo stříbrné barvě. Interiér pak můžete mít červený, modrý nebo chromový. K výbavě modelu L přidává CD přehrávač.
Prozatím jsou modely Airplay+ určeny jen pro trh ve Velké Británii - počkejme si, zda se v blízké budoucnosti dostanou i na náš český trh.
Foto: Citroen
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.