Na autosalonu v Ženevě se počátkem března odehraje světová premiéra modelu 4007. Peugeot představuje při této příležitosti exkluzivní stylový koncept tohoto vozu, na kterém spolupracoval výrobce luxusních doplňků, společnost Holland&Holland.
Na autosalonu v Ženevě se počátkem března odehraje světová premiéra modelu 4007. Peugeot představuje při této příležitosti exkluzivní stylový koncept tohoto vozu, na kterém spolupracoval výrobce luxusních doplňků, společnost Holland&Hland.
Exteriér Vůz je lakován bronzovou barvou s perleťgovým efektem, nazvanou Hagénias Bronze. Barva karoserie harmonicky ladí s chromovými detaily vozu a podtrhuje exkluzivní charakter tohoto provedení modelu 4007 zdůrazněním jeho výkonu i charakteru terénního vozu.
Kryty vnějších zpětných zrcátek a znak lva na kapotě jsou vyrobeny z vodovzdorné kůže. Logo společnosti Holland&Holland, tedy čepička královského sokola, se nachází na bocích zadní části vozu na C sloupcích.
Vůz je osazen obrovskými litými koly o průměru 20 palců, která jsou vyrobena z jednoho dílu. Tato pětipaprsková kola dodávají vzhledu vozu na exkluzivitě.
Interiér V okamžiku, kdy nastoupíte do vozu, dýchne na vás duch kreativní aliance stylového centra Peugeot a společnosti Holland&Holland. Interiér je proveden v kombinaci černé kůže "Ebony" a zelené kůže "Chartreuse Green" (názvy barev Holland&Holland), atmosféra je dotvářena jemným povrchem lemů a originálním stehováním, což vytváří přirozený, exkluzivní a inovativní dojem. Kůží potažená přístrojová deska u spolujezdce je vyráběna ručně řemeslníky ve stylovém centru Peugeot. Harmonicky ladí s provedením dveřních panelů a speciálním potažením sedaček. Ve střešním obložení je integrován přehrávač DVD s výklopným LCD panelem.
Ebenová vlna byla použita i pro potah podlahy a vkládané koberečky. Ty jsou proto jemné, měkké a vytvářejí teplé a útulné prostředí. Tmavě chromované části ve stylu ruthenia dále umocňují exkluzivitu vozu, a to zvláště kolem středové konzoly a voliče jízdních režimů (který umožňuje přepínat mezi pohonem dvou kol, pohonem 4x4 nebo režimem s uzamčeným mezinápravovým diferenciálem).
V zadní části vozu, mezi dělenou zadní sedačkou, která se skládá ze dvou samostatně vyjímatelných a sklopných částí, a zadními dělenými výklopnými dveřmi, se nachází ohromný zavazadlový prostor, který byl speciálně vyroben a upraven firmou Holland&Holland.
Pod kapotou tohoto exkluzivního modelu 4007 se skrývá čtyřválcový dieselový motor HDI o objemu 2,2 litru, který dává výkon 115 kW (156 koní) a nejvyšší točivý moment 380 Nm. Vůz je standardně vybaven také filtrem pevných částic (DPFS).
Foto: Peugeot
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.