Kdo z Vás by nechtěl vozidlo s nízkou spotřebou? Volkswagen přichází s technologií BlueMotion také pro model Passat, který se zaměřuje na minimální spotřebu a ohled k životnímu prostředí.
Kampaň pod názvem „BlueMotion“ slaví další úspěch, velká poptávka po vozech s nízkou spotřebou donutila Volkswagen představit také model Passat s touto technologií. Prostorný rodinný vůz tak zkonzumuje pouze 5,1 litru nafty na 100km (variant 5,2 l/100km). Vysoký zřetel je také brán na životní prostředí, kde hodnota emisí CO2 je pouhých 136g/km.
Passat je vybaven turbodieselovým motorem TDI o výkonu 77kw / 105k s filtrem pevných částic, možná se vám bude zdát výkon příliš malý, ale klasický sedan dokáže jet rychlostí až 193 km/h a u modelu variant je to slušných 190 km/h, když k tomu zohledníme nízkou spotřebu zjistíme, že Passat ujede na jednu nádrž 1.350 km, pokud tedy najedete ročně průměrných 15.000 km, budete tankovat pouze 11krát za rok! VW Passat BlueMotion se představí poprvé na Ženevském autosalonu a v prodeji se objeví krátce poté.
zdroj: Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.