Gabriel Rabhi se posadil k počítači a zkusil vymodelovat nové Audi. To, nakolik se jeho představa přiblíží realitě, ještě chvíli vědět nebudeme..
Na začátku loňského roku se říkalo, že Audi pracuje na A7 Coupe. Na ženevském autosalonu představí Audi svůj model A5 Coupe, a tak je klidně možné, že na sedmičce se skutečně pracuje.
Některé automobilové nadšence však velmi zajímalo, jak by mohla A7 vypadat, a tak požádali designéra Gabriela Rabhiho, aby udělal render své představy o tom, jaká by A sedmička mohla být.
Rabhi říká, že hlavním designovým prvkem je v případě A7 křivka na boku auta, která je inspirována silnými auty ze sedmdesátých let, a auto se tak podobá A5.
Na Rabhiho stránkách věnovaných tomuto modelu (zde) najdete několik obrázků. Designér o své představě říká, že podle něj auto nebude nijak vyjímečné, ani zvláštní, v podstatě vycházel z modelu A5, ale převedl jej na větší a serióznější. Koneckonců, posuďte sami. A když už tam budete, podívejte se i na další pokus: Rabhi kreslí i svou představu Audi A1.
Zdroj: Gabriel Rabhi, Free Design Works
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?