Gabriel Rabhi se posadil k počítači a zkusil vymodelovat nové Audi. To, nakolik se jeho představa přiblíží realitě, ještě chvíli vědět nebudeme..
Na začátku loňského roku se říkalo, že Audi pracuje na A7 Coupe. Na ženevském autosalonu představí Audi svůj model A5 Coupe, a tak je klidně možné, že na sedmičce se skutečně pracuje.
Některé automobilové nadšence však velmi zajímalo, jak by mohla A7 vypadat, a tak požádali designéra Gabriela Rabhiho, aby udělal render své představy o tom, jaká by A sedmička mohla být.
Rabhi říká, že hlavním designovým prvkem je v případě A7 křivka na boku auta, která je inspirována silnými auty ze sedmdesátých let, a auto se tak podobá A5.
Na Rabhiho stránkách věnovaných tomuto modelu (zde) najdete několik obrázků. Designér o své představě říká, že podle něj auto nebude nijak vyjímečné, ani zvláštní, v podstatě vycházel z modelu A5, ale převedl jej na větší a serióznější. Koneckonců, posuďte sami. A když už tam budete, podívejte se i na další pokus: Rabhi kreslí i svou představu Audi A1.
Zdroj: Gabriel Rabhi, Free Design Works
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.