Gabriel Rabhi se posadil k počítači a zkusil vymodelovat nové Audi. To, nakolik se jeho představa přiblíží realitě, ještě chvíli vědět nebudeme..
Na začátku loňského roku se říkalo, že Audi pracuje na A7 Coupe. Na ženevském autosalonu představí Audi svůj model A5 Coupe, a tak je klidně možné, že na sedmičce se skutečně pracuje.
Některé automobilové nadšence však velmi zajímalo, jak by mohla A7 vypadat, a tak požádali designéra Gabriela Rabhiho, aby udělal render své představy o tom, jaká by A sedmička mohla být.
Rabhi říká, že hlavním designovým prvkem je v případě A7 křivka na boku auta, která je inspirována silnými auty ze sedmdesátých let, a auto se tak podobá A5.
Na Rabhiho stránkách věnovaných tomuto modelu (zde) najdete několik obrázků. Designér o své představě říká, že podle něj auto nebude nijak vyjímečné, ani zvláštní, v podstatě vycházel z modelu A5, ale převedl jej na větší a serióznější. Koneckonců, posuďte sami. A když už tam budete, podívejte se i na další pokus: Rabhi kreslí i svou představu Audi A1.
Zdroj: Gabriel Rabhi, Free Design Works
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.