Automobilka Suzuki ve spolupráci se společností Cobra Technology & Lifestyle představila upravenou verzi nového modelu SX4.
Exkluzivní příslušenství pro Suzuki SX4 - to jsou nejnovější přírůstky v rozsáhlé produktové řadě, nabízené společností Cobra Technology & Lifestyle. Úpravy se samozřejmě týkají především stylingu, a tak si nelze nepovšimnout nového vzhledu přední části japonského kompaktního SUV, který je nyní díky Cobra Technology & Lifestyle ještě nápadnější. Cobra nabízí přední ochranný rám z nerezové oceli, který je vyroben z trubek o přůměru 60 mm. Tato součást příslušenství úspěsně prošla crashtesty, které jsou nezbytné pro schválení a homologaci příslušenství pro použití v běžném silničním provozu. Crashtesty byly speciálně zaměřeny na ochranu chodců při případném střetu. Pro rám bylo využito flexibilních úchytů a byl navržen tak, aby maximálně absorbovat energii nárazu. Díky získanému certifikátu tak není nutné individuální schvalování do provozu a bez problémů jsou i pravidelné technické kontroly.
Další úpravou pro Suzuki SX4 je možnost zkrášlit spodní část nárazníku dílem z vysoce leštěné nerezové oceli. Tento doplněk přesně lícuje s originálním dílem a je snadno a rychle instalovatelný. Prvek lze pužít jak spolu s ochranným rámem, tak i jako samostatný stylingový doplněk.
Stranou úprav nezůstaly ani boky vozu. Cobra Technology & Lifestyle připravila nástavce prahů, které jsou opět vyrobeny z nerezových trubek o průměru 60 milimetrů. Tyto prahové nástavce plní nejen ochrannou funkci, ale rovněž působí atraktivním dojmem, ale jsou také praktické, protože usnadňují nástup do vozu a výstup z něj. Současně podporují off-roadový vzhled modelu SX4.
Cobra připravila i nová kola, která lze použít se všemi verzemi modelu SX4. Zákaznické kombinace disků a pneumatik jsou velmi široké. V nabidce jsou disky ve třech různých designech a velikostech 7.5Jx16 až 8Jx17. Nejexkluzivnějšími koly jsou vícedílná kola Cobra Grenada, která mají pětipaprskový design, rozměr 8Jx17 a jsou osazena pneumatikami o rozměru 225/45 R17.
Foto: Suzuki
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.