PUMA® letos na jaře rozšíří svou řadu funkční motocyklové obuvi a v dubnu 2007 uvede na trh model „Desmo“. Na počest značky Ducati, nového partnera společnosti PUMA v oblasti motorismu, byla nová obuv pojmenovaná po desmodromickém ventilovém rozvodu motoru.
S tímto průkopnickým konstrukčním řešením přišla v padesátých letech 20. století právě Ducati. V následujících desetiletích se desmodromický ventilový rozvod proslavil především svým výkonem a funkčností.
Desmo rozšiřuje řadu motocyklové obuvi Puma a vyplňuje mezeru mezi oblíbeným závodním modelem Puma "1000" a silničním modelem "Brutale". Model Desmo spojuje vynikající ochranné vlastnosti s vyšším pohodlím. Je zaměřený na sportovní jezdce a obsahuje tyto technické prvky:
Svršek: · vysoce oděruvzdorné mikrovlákno, speciálně vyvinuté pro model Desmo · vodotěsné zapínání na zip a prodyšná látková podšívka · pružné vložené díly na patě a špičce pro snadné obouvání a pohodlí · tvarované pryžové díly na vnitřní straně suchého zipu pro dobrý kontakt se strojem
Podešev: · podešev z vysoce hutné pryže dodává stabilitu, neklouže a je odolná proti odření
Ochranné prvky: · vnitřní chránič kotníku · holenní protinárazový chránič z TPU · tvarovaný opatek z TPU pro maximální ochranu · klouzátka z TPU pro ochranu v místě kontaktu s řadicí pákou · zinková klouzátka vpředu a na patě · pryžová plocha pro řazení a tvarovaná stélka pohlcující vibrace
Funkční obuv Desmo bude k dostání letos na jaře v barevných provedeních černá/tmavě šedá a bílá/červená, volitelně také s membránou Goretex. Desmo, jakož i nové barevné verze dalších modelů funkční motocyklové obuvi, jako jsou 1000, Brutale, Bonneville a Flat2, budou v prodeji ve vybraných motocyklových prodejnách od poloviny dubna 2007. Tisková zpráva: BP-BIKE Foto: Puma
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.