PUMA® letos na jaře rozšíří svou řadu funkční motocyklové obuvi a v dubnu 2007 uvede na trh model „Desmo“. Na počest značky Ducati, nového partnera společnosti PUMA v oblasti motorismu, byla nová obuv pojmenovaná po desmodromickém ventilovém rozvodu motoru.
S tímto průkopnickým konstrukčním řešením přišla v padesátých letech 20. století právě Ducati. V následujících desetiletích se desmodromický ventilový rozvod proslavil především svým výkonem a funkčností.
Desmo rozšiřuje řadu motocyklové obuvi Puma a vyplňuje mezeru mezi oblíbeným závodním modelem Puma "1000" a silničním modelem "Brutale". Model Desmo spojuje vynikající ochranné vlastnosti s vyšším pohodlím. Je zaměřený na sportovní jezdce a obsahuje tyto technické prvky:
Svršek: · vysoce oděruvzdorné mikrovlákno, speciálně vyvinuté pro model Desmo · vodotěsné zapínání na zip a prodyšná látková podšívka · pružné vložené díly na patě a špičce pro snadné obouvání a pohodlí · tvarované pryžové díly na vnitřní straně suchého zipu pro dobrý kontakt se strojem
Podešev: · podešev z vysoce hutné pryže dodává stabilitu, neklouže a je odolná proti odření
Ochranné prvky: · vnitřní chránič kotníku · holenní protinárazový chránič z TPU · tvarovaný opatek z TPU pro maximální ochranu · klouzátka z TPU pro ochranu v místě kontaktu s řadicí pákou · zinková klouzátka vpředu a na patě · pryžová plocha pro řazení a tvarovaná stélka pohlcující vibrace
Funkční obuv Desmo bude k dostání letos na jaře v barevných provedeních černá/tmavě šedá a bílá/červená, volitelně také s membránou Goretex. Desmo, jakož i nové barevné verze dalších modelů funkční motocyklové obuvi, jako jsou 1000, Brutale, Bonneville a Flat2, budou v prodeji ve vybraných motocyklových prodejnách od poloviny dubna 2007. Tisková zpráva: BP-BIKE Foto: Puma
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.