Produkce známého britského výrobce MG, který má v Británii silnou tradici se v nejbližších měsících opět rozběhne.
Dnes o tom informoval vlastník této značky, kterým je společnost Nanjing Automotive. Nanjing ve své zprávě přislíbil zaměstnat bývalé zaměstnance továrny MG Rover. Tito lidé přišli o práci v dubnu 2005, kdy se ekonomická situace automobilky nezadržitelně dostala ke krachu. Nový vlastník tak chce oživit britskou legendu a postavit ji zpět na nohy. Plány jsou slibné, produkce až 15000 automobilů ročně!
Výroba by měla být částečně z Longbridge přesunuta do Číny, kde se mají automobily „Kity“ domontovávat. Tím je dán účel. MG by mělo směřovat i na čínský trh.
Výroba MG TF roadsteru, přejmenovaného na TF2, bude souběžně běžet jak v Číně, tak v Evropě. Foto: MG
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.