Produkce známého britského výrobce MG, který má v Británii silnou tradici se v nejbližších měsících opět rozběhne.
Dnes o tom informoval vlastník této značky, kterým je společnost Nanjing Automotive. Nanjing ve své zprávě přislíbil zaměstnat bývalé zaměstnance továrny MG Rover. Tito lidé přišli o práci v dubnu 2005, kdy se ekonomická situace automobilky nezadržitelně dostala ke krachu. Nový vlastník tak chce oživit britskou legendu a postavit ji zpět na nohy. Plány jsou slibné, produkce až 15000 automobilů ročně!
Výroba by měla být částečně z Longbridge přesunuta do Číny, kde se mají automobily „Kity“ domontovávat. Tím je dán účel. MG by mělo směřovat i na čínský trh.
Výroba MG TF roadsteru, přejmenovaného na TF2, bude souběžně běžet jak v Číně, tak v Evropě. Foto: MG
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?