Sprinter v plné formě - Brabus Sprinter

Jan Fiala, 29. ledna 2007, 17:45 Google+

Brabus přichází s příběhem, kterak se z běžné dodávky stane výkonný a luxusní van, a představuje upravenou verzi Mercedesu Sprinter. Rozsáhlý seznam úprav zahrnuje výkonový tuning motoru,

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sprinter

Sprinter | foto: Brabus

Sdílejte článek

exkluzivní úpravy vzhledu, zákaznická litá kola z lehké slitiny a možnosti úprav interiéru, které zahrnují kompletní zákaznické balíčky pro business i multimediální zábavu.

Pro dieselové verze nabízí BRABUS tuning motoru, chráněný zárukou po dobu 3 let, nebo ujetí 100000km (podle záručních podmínek BRABUS, platných od června 2003). Výkonový kit PowerXtra je navržen tok, aby spolupracoval se standardně montovaným filtrem pevných částic DPF a tím bylo dosaženo stejně nízké úrovně emisí, jaké dosahují produkční vozy.

Pro motor CDI o objemu 2,2 litru, který je montovám do modelů 215, 315 a 415 CDI, nabízí BRABUS výkonový kit PowerXtra D3 (III). Tento kit může být nainstalován kterýmkoliv autorizovaným dealerem Mercedes-Benz v průběhu zhruba 30 minut. Kit dělá z běžného turbodieselového motoru se systémem common-rail jednotku s vysokým točivým momentem a výkonem. Maximum točivého momentu vrcholí ve 2000 otáčkách za minutu na hodnotě 380 Nm, což je hodnota více než dostatečná pro snadné ovládání vozidla ve všech jízdních situacích. Maximální výkon motoru se zvyšuje ze standardních 150 koní / 110 kW na 180 koní / 132 kW ve 4000 otáčkách.

Pro špičkové turbodieselové modely Sprinter 218, 318 a 418 CDI navrhl BRABUS výkonový kit PowerXtra D6 (III). Tento kit navyšuje maximální výkon na 224 koní / 165 kW a nejvyšší hodnota točivého momentu 480 Nm je k dispozici v širokém rozmezí od 1600 do 2600 otáček. Kit poskytuje upravené dodávce Sprinter, ať již prázdné nebo plně naložené, příkladnou elasticitu umožňující klidnou jízdu bez nutnosti neustálého podřazování, nebo také sprint s větrem o závod.

Pro navýšení výkonu špičkových modelů Sprinter 224, 324 a 424 nabízí BRABUS ověřenou metodu - výměnu motoru. V rámci této výměny se namísto původního šestiválce V6 o objemu 3,5 litru dostane pod kapotu modelu Sprinter šestiválec se zvětšeným zdvihovým objeme 4,0 litery. Výsledkem je navýšení výkonu z 258 koní / 190 kW na 310 koní/ 228 kW. V kombinaci s maximálním točivým momentem, jehož hodnota stoupla ze sériových 340 Nm na 400 Nm ve 4200 otáčkách, nabízí motor BRABUS 4,0 nadbytek výkonu v jakékoliv situaci.

BRABUS také nabízí tuningovou dvojitou koncovku výfuku z nerezové oceli, a to pro všechny sériové výfuky a všechny motorizace nového modelu Mercedes Sprinter.

Společným znakem všech nových dílů karoserie pro Mercedes Sprinter od BRABUSu je nápadný design, počínaje na míru navrženými předními dálkovými světly, přes přední mlhovky, které propůjčují modelu Sprinter dynamičtější vzhled a zlepšují jeho aktivní bezpečnost. Návrháři BRABUSu také upravili přední nárazník.

Nástavce blatníků BRABUS přidávají šířce na modelu Sprinter 30 milimetrů na přední i zadní nápravě a dávají vozu ještě agresivnější vzhled. Současně vytvářejí dostatek prostoru pro kola BRABUS Monoblock E o rozměru 8Jx18, která byla vyvinuta speciálně pro Sprinter. Mají sportovně-exkluzivní design s devíti nápadně tvarovanými paprsky a lakovaným středem. Kola umožňují bezproblémovou jízdu i při maximálním zatížení a plném využití užitečné nosnosti vozu. Na kola jsou standardně montovány výkonné pneumatiky Pirelli nebo YOKOHAMA v rozměru 255/55 R 18.

BRABUS dále nabízí exkluzivní výbavu pro prostorný interiér Sprintera, a to podle individuálních přání zákazníka. Mezi těmito výbavami figuruje například celokožený interiér ze zvláště jemné kůže BRABUS Mastik, a dále atraktivní  doplňky jako jsou chrániče prahů s logem BRABUS nebo hliníkové pedály a pojistky zámků dveří.

Zadní prostor dodávky, určený pro náklad, umožňuje nejrůznější druhy úprav. BRABUS nabízí jeho úpravu na komfortní a exkluzivní konferenční místnost nebo plně funkční pojízdnou kancelář. Mercedes Sprinter také nabízí ideální základ pro vytvoření pojízdného multimediálního studia, vybaveného nejmodernějším zařízením.

Foto: Brabus

Vytisknout

Diskuze: Sprinter v plné formě - Brabus Sprinter

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Lancer

Prodeje Mitsubishi za prosinec a rok 2006

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud