Tuner IMSA upravil Lamborghini Gallardo GTV

Gallardo
Gallardo, foto: IMSA
Jan Fiala 29. ledna 2007 09:45
Sdílej:

Německý úpravce IMSA předvádí svou verzi Lamborghini Gallardo. Navzdory komplexnosti návrhu a špičkových technologií,

jež tento vůz používá, je sportovní vůz Lamborghini s uprostřed umístěným motorem výborně použitelný i pro každodenní jízdy.

Pod kapotou se skrývá špičkový desetiválec V10 o zdvihovém objemu 5,0 litrů, který dává výkon přes 600 koní. Díky němu uspokojí vůz i nejnáročnější požadavky a přání, co se týká prémiové výkonnosti i ve smyslu točivého momentu a zrychlení, které vyvolá jemné mrazení v zádech a přitom řidiči slibuje ještě velké rezervy. Výroba i kontrola kvality vylepšené pohonné jednotky a posíleným výkonem je zajišťována za pomoci nejkvalitnějších strojů, které se jinak používají pouze pro účely konstrukce motorů Formule 1. Díky tomu je dosaženo ještě lepší přesnosti výroby, nežli u standardních modelů Lamborghini. Každý zákazník může přitom sledovat přesnou práci strojů a jejich filigránský tanec online. Do vozu je implementován sportovní systém pohonu všech kol 4WD, který zajišťuje radost a požitek z jízdy i za zhoršených povětrnostních podmínek.

Bez zásahu do původních tvarových linií vozu se podařilo společnosti IMSA vyvinout a integrovat body-kit, který jde ve stopách tradice vozů Lamborghini, harmonicky ladí s karoserií a společně s ní tvoří vyvážený komplet. Desing IMSA dělá vůz sportovnějším a také jeho exkluzivní vzhled jde ve šlépejích stejné myšlenky. Dokonce i ráfky s dvojitými paprsky, vycházejícími z výrazného středového kruhu bezvýhradně podporují tuto koncepci. Mnohostranně přesně nastavitelný sportovní podvozek vozu bude vždy vyladěn přesně podle přání konkrétního zákazníka.

Vůz je vybaven brzdovým systémem, který disponuje dostatečnými bezpečnostními rezervami a umožňuje tak deceleraci, kvalitativně srovnatelnou se závodními automobily. Je to až vášnivý pocit, když se přední osmipístkové a zadní šestipístkové brzdové třmeny zakousnou při brzdění do velkoryse dimenzovaných brzdových kotoučů. V Interiéru nelezneme jen ty nejkvalitnější materiály. Vonná kůže, pohodlná alcantara, nejkvalitnější hliník a dřevěné doplňky společně vytvářejí v kokpitu útulné a luxusní klima. Finalizace celého vozu je řízena přáním zákazníka podle sloganu "po důkladné poradě upravíme dle Vašeho přání". Společnost IMSA tradičně snoubí italský temperament s pověstnou německou precizností a zručností a výsledkem jsou vždy vozy špičkové kvality.

Foto: IMSA

Témata:
Stalo se
Ze světa
Matteo Doretto

Tragédie před startem Polské rally: Ital Matteo Doretto (†21) zemřel při testovací jízdě

Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.

Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.