Německý úpravce IMSA předvádí svou verzi Lamborghini Gallardo. Navzdory komplexnosti návrhu a špičkových technologií,
jež tento vůz používá, je sportovní vůz Lamborghini s uprostřed umístěným motorem výborně použitelný i pro každodenní jízdy.
Pod kapotou se skrývá špičkový desetiválec V10 o zdvihovém objemu 5,0 litrů, který dává výkon přes 600 koní. Díky němu uspokojí vůz i nejnáročnější požadavky a přání, co se týká prémiové výkonnosti i ve smyslu točivého momentu a zrychlení, které vyvolá jemné mrazení v zádech a přitom řidiči slibuje ještě velké rezervy. Výroba i kontrola kvality vylepšené pohonné jednotky a posíleným výkonem je zajišťována za pomoci nejkvalitnějších strojů, které se jinak používají pouze pro účely konstrukce motorů Formule 1. Díky tomu je dosaženo ještě lepší přesnosti výroby, nežli u standardních modelů Lamborghini. Každý zákazník může přitom sledovat přesnou práci strojů a jejich filigránský tanec online. Do vozu je implementován sportovní systém pohonu všech kol 4WD, který zajišťuje radost a požitek z jízdy i za zhoršených povětrnostních podmínek.
Bez zásahu do původních tvarových linií vozu se podařilo společnosti IMSA vyvinout a integrovat body-kit, který jde ve stopách tradice vozů Lamborghini, harmonicky ladí s karoserií a společně s ní tvoří vyvážený komplet. Desing IMSA dělá vůz sportovnějším a také jeho exkluzivní vzhled jde ve šlépejích stejné myšlenky. Dokonce i ráfky s dvojitými paprsky, vycházejícími z výrazného středového kruhu bezvýhradně podporují tuto koncepci. Mnohostranně přesně nastavitelný sportovní podvozek vozu bude vždy vyladěn přesně podle přání konkrétního zákazníka.
Vůz je vybaven brzdovým systémem, který disponuje dostatečnými bezpečnostními rezervami a umožňuje tak deceleraci, kvalitativně srovnatelnou se závodními automobily. Je to až vášnivý pocit, když se přední osmipístkové a zadní šestipístkové brzdové třmeny zakousnou při brzdění do velkoryse dimenzovaných brzdových kotoučů. V Interiéru nelezneme jen ty nejkvalitnější materiály. Vonná kůže, pohodlná alcantara, nejkvalitnější hliník a dřevěné doplňky společně vytvářejí v kokpitu útulné a luxusní klima. Finalizace celého vozu je řízena přáním zákazníka podle sloganu "po důkladné poradě upravíme dle Vašeho přání". Společnost IMSA tradičně snoubí italský temperament s pověstnou německou precizností a zručností a výsledkem jsou vždy vozy špičkové kvality.
Foto: IMSA
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.