Německý úpravce IMSA předvádí svou verzi Lamborghini Gallardo. Navzdory komplexnosti návrhu a špičkových technologií,
jež tento vůz používá, je sportovní vůz Lamborghini s uprostřed umístěným motorem výborně použitelný i pro každodenní jízdy.
Pod kapotou se skrývá špičkový desetiválec V10 o zdvihovém objemu 5,0 litrů, který dává výkon přes 600 koní. Díky němu uspokojí vůz i nejnáročnější požadavky a přání, co se týká prémiové výkonnosti i ve smyslu točivého momentu a zrychlení, které vyvolá jemné mrazení v zádech a přitom řidiči slibuje ještě velké rezervy. Výroba i kontrola kvality vylepšené pohonné jednotky a posíleným výkonem je zajišťována za pomoci nejkvalitnějších strojů, které se jinak používají pouze pro účely konstrukce motorů Formule 1. Díky tomu je dosaženo ještě lepší přesnosti výroby, nežli u standardních modelů Lamborghini. Každý zákazník může přitom sledovat přesnou práci strojů a jejich filigránský tanec online. Do vozu je implementován sportovní systém pohonu všech kol 4WD, který zajišťuje radost a požitek z jízdy i za zhoršených povětrnostních podmínek.
Bez zásahu do původních tvarových linií vozu se podařilo společnosti IMSA vyvinout a integrovat body-kit, který jde ve stopách tradice vozů Lamborghini, harmonicky ladí s karoserií a společně s ní tvoří vyvážený komplet. Desing IMSA dělá vůz sportovnějším a také jeho exkluzivní vzhled jde ve šlépejích stejné myšlenky. Dokonce i ráfky s dvojitými paprsky, vycházejícími z výrazného středového kruhu bezvýhradně podporují tuto koncepci. Mnohostranně přesně nastavitelný sportovní podvozek vozu bude vždy vyladěn přesně podle přání konkrétního zákazníka.
Vůz je vybaven brzdovým systémem, který disponuje dostatečnými bezpečnostními rezervami a umožňuje tak deceleraci, kvalitativně srovnatelnou se závodními automobily. Je to až vášnivý pocit, když se přední osmipístkové a zadní šestipístkové brzdové třmeny zakousnou při brzdění do velkoryse dimenzovaných brzdových kotoučů. V Interiéru nelezneme jen ty nejkvalitnější materiály. Vonná kůže, pohodlná alcantara, nejkvalitnější hliník a dřevěné doplňky společně vytvářejí v kokpitu útulné a luxusní klima. Finalizace celého vozu je řízena přáním zákazníka podle sloganu "po důkladné poradě upravíme dle Vašeho přání". Společnost IMSA tradičně snoubí italský temperament s pověstnou německou precizností a zručností a výsledkem jsou vždy vozy špičkové kvality.
Foto: IMSA
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.