Bude mít nové velké kupé od Hondy konečně u nás úspěch? Vzhled už na to má..
Třídveřový model automobilky Honda se jménem Accord Coupé u nás nikdy neměl velký úspěch, na rozdíl od Spojených států a na rozdíl od svých pětidveřových kolegů Accord. Možná to bylo způsobeno zvláštním vzhledem auta, možná prostě jen tím, že u nás kupé nejsou tolik populární.
Koncept Accord Coupé, který se objevil na autosalonu v Detoritu, však může všechno změnit. Nové kupé působí úplně jinak, a pokud se dostane do výroby přesně v té podobě, jak bylo představeno vna severoamerické výstavě aut, máme se skutečně na co těšit.
Američtí zákazníci budou mít pod kapotou krásného kupé nové vidlicové šestiválce, Evropě bude muset stačit čtyřválec stejně jako v předchozích modelech - ale u nás si stejně tolik na objemné motory nepotrpíme.
Honda potvrdila, že při stavbě vozu použije systém ACE - Advanced Complatibility Engineering, způsob konstrukce vnitřní struktury auta, která v případě, že narazíte, lépe rozkládá energii a vůz je tudíž bezpečnější - především při srážce s vozem jiné velikosti. To je v době, kdy se různá SUV a crossovery množí jako houby po dešti, docela výhoda.
Foto: Honda Motor
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.