V soutěži „Auto roku 2007“ pro ČR se rozhodovalo z celkového počtu 35-ti vozů, finálových 5 vozů se popralo v dlouhém a vyrovnaném boji o prvenství.
O výherci se rozhodovalo v přímém přenosu galavečera ankety Auto roku 2007, který uvedla TV Prima dnes v 22:00. Do finále se probojovalo 5 z celkového počtu 35 nominovaných vozů a sice Fiat Grande Punto, Opel Corsa, Suzuki SX4, Škoda Roomster a Toyota Yaris.
Porota se musela poprat s hlasy diváků, kteří hlasovali pomocí SMS od 2.1. až do závěru pořadu, i přes velice vyrovnaný boj do poslední chvíle, se vítězem stal - Opel Corsa.
Celkové pořadí: 1.místo Opel Corsa 2.místo Škoda Roomster 3.místo Fiat Grande Punto 4.místo Toyota Yaris 5.místo Suzuki SX4
Pro soutěžící čekalo losování o zajímavé ceny: 1.místo: Poukázka v hodnotě 600.000,- Kč na nákup jednoho z automobilů nominovaných do ankety "Auto roku 2007 v České republice" 2. - 4. místo: Domácí kino s nahráváním Pioneer za 23 000 Kč 5. - 7. místo: Přenosná navigace AVIC-S1 za 18 000 Kč 8.-10. místo: Sada kol Alcar z lehké slitiny za 12 000 Kč
výherci obou věkových kategorií dětské soutěže obdrží následující ceny: (ceny jsou pro obě kategorie stejné) 1. cena: Domácí kino Pioneer + model auta + výtvarné potřeby celkem za 16 000 Kč 2. cena: DVD přehrávač Pioneer + model auta + výtvarné potřeby celkem za 10 000 Kč 3. cena: DVD přehrávač Pioneer + model auta + výtvarné potřeby celkem za 7000 Kč
Přehled všech nominovaných vozů pro rok 2007: Cadillac BLS, Dodge Caliber, Fiat Grande Punto, Honda Civic Sedan, Honda CR-V, Honda Legend, Hyundai Accent, Hyundai Grandeur, Hyundai Santa Fe, Chevrolet Aveo, Chevrolet Captiva, Chevrolet Epica, Jaguar XK, Jeep Commander, Kia Carens, Kia Carnival, Kia Magentis, Lexus IS, Mazda MX-5, Mercedes-Benz třídy CL, Mercedes-Benz třídy GL, Mercedes-Benz třídy R, Mini, Mitsubishi Colt CZC, Nissan Note, Opel Astra TwinTop, Opel Corsa, Peugeot 207, SsangYong Kyron-Actyon, Subaru Tribeca, Suzuki SX4 ,Škoda Roomster, Toyota RAV4, Toyota Yaris, Volvo C70, Volvo S80
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?