Seat Altea je na trhu již nějaký ten pátek. Byl prvním modelem Seatu, který je navržen podle nového designového směru a současně prvním vozem MSV.
Ve španělské síti dealerů vozů značky SEAT je již možno zakoupit nové provedení modelu Altea, nazvané "Black & White". Jde o limitovanou sérii vozů, z níž je pouhých 200 vozů určeno pro španělský trh. Název této limitované série vyjadřuje kontrast mezi černou barvou karoserie Magic Black a světlým koženým čalouněním sedaček. Jde v rámci modelové řady Altea o unikátní barevnou kombinaci, která zdůrazňuje prostornost vozu a modelu Altea současně propůjčuje nádech elegance, jakou jí může závidět nejeden vůz z vyššího segmentu.
Exkluzivita vozu Seat Altea Black & White se však neomezuje pouze na elegantní barevnou kombinaci a špičkovou úroveň výbavy tohoto modelu. Rozsáhlý seznam položek standardní výbavy, nabízený komfort a bezpečnostní výbava staví Seat Altea Black & White rovnou na samotný vrchol vozů v nižší střední třídě.
Pokud porovnáme Alteu Black & White s Alteou s úrovní výbavy Stylance, nabízí verze Black & White navíc kožené čalounění Moonrock, vyřívané sedačky, audiosystém s přehrávačem MP3 a osmi reproduktory, možnost bezdrátového připojení telefonu k hand-free sadě pomocí technologie Bluetooth, metalickou barvu karoserie a sedmnáctipalcová litá kola v designu Zenith.
Tyto prvky standardní výbavy jsou doplněny mimo jiné například volantem s ovládacími prvky audiosystému a telefonu, zadními parkovacími senzory, systémem kontroly stability ESP, prostorovým alarmem, stěrači s integrovaným dešťovým senzorem, světly se světelným senzorem a automatickým rozsvěcením, dvouzónovou automatickou klimatizací, palubním počítačem, tempomatem, elektrickým ovládáním oken vpředu i vzadu nebo vnějšími zpětnými zrcátky s elektrickým sklápěním do parkovací polohy.
SEAT Altea Black & White je exkluzivně k dispozici pouze s motorem 2.0 TDI o výkonu 103 kW/140 koní, a její cena je 25280 euro.
Foto: Seat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.