Počátek letošního roku je ve znamení dlouho očekávaného filmu „Obsluhoval jsem anglického krále“ celosvětově uznávaného režiséra Jiřího Menzela.
Tento film, který je napjatě očekáván odbornou i laickou veřejností byl v polovině ledna uveden do českých kin.
Na sklonku uplynulého roku se uskutečnila pro přátele, členy štábu a herce z tohoto filmu uzavřená předpremiéra, kterou pořádal Jiří Menzel jako výraz poděkování všem, kteří se na filmu podíleli. Značka Audi, jejíž vozy zajišťovaly přepravu hostů v průběhu akce se tak stala partnerem tohoto setkání a přispěla nemalou měrou k výjimečné atmosféře večera.
Pozvání na toto slavnostní setkání, které se konalo v krkonošském hotelu Hnědý vrch v Peci pod Sněžkou, přijala např. německá herečka Julia Jentsch, představitel hlavní role Ivan Barnev a také herci Marián Labuda, Emília Vašáryová, Jiří Lábus, Zuzana Fialová či Petr Brukner.
„Volba organizátora na zajištění přepravy VIP hostů této unikátní akce nás velice potěšila a chápeme ji jako potvrzení kvalit našich vozů, které mají podobné zkušenosti s přepravou VIP osob a celebrit např. z posledního ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech,“ říká Petr Neústupný, vedoucí divize Audi společnosti Import Volkswagen Group s.r.o.
Import Volkswagen Group s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.