Zjuštění, že na trase vaší cesty je nehoda nebo zácpa, a vy už se nemáte kudy vyhnout, je vždycky nepříjemné.
Společnost ABA má řešení problému – dopravní zpravodajství, které vám pošlou přímo na Váš mobilní telefon. Po roce zkušebního provozu nyní máme reálnou možnost získat aktuální dopravní informace o nehodách, omezeních, opravách a výlukách přímo na svůj mobilní telefon.
Díky spolupráci společností Autoklub Bohemia Assistance a ÚAMK se o dopravních problémech můžeme dozvědět v témže okamžiku, kdy o něm informují systémy Policie ČR a síť spolupracovníků obou autoklubů.
Více informací získáte na stránkách Autoklubu www.aba.cz.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.