Šeptanda v automobilovém světě se šíří rychle a bez záruk: bude čtyřmístná S2000?
Honda S2000 je kouskem, který nikdy nechybí na seznamech zábavných aut, přesto se jí nikdy nepodařilo dosáhnout takového úspěchu, aby Japonci začali oficiálně uvažovat o jejím modernějším nástupci. Další neoficiální diskuse na téma "nová S2000" podle všeho probíhají právě teď.
Novější model, který by se na trh určitě nedostal dříve než v roce 2009, by však měl změnit cílovou skupinu: pokud se tohle auto objeví, bude konkurovat Mercedesu SLK.
Konkrétnější informace o "nové S2000" říkají, že autu zůstane zadní pohon, přibyde komfortu a rafinovanosti (na úkor syrovosti) a možná uvidíme i dvě zadní sedadla. Auto tedy bude vypadat úplně jinak.. a vlastně vůbec nebude čistým sporťákem..
Na vyjasnění všech otázek si budeme muset počkat, než Honda začne minimálně oficiálně řešit otázku nástupnictví S2000, do té doby jen můžeme doufat, že nové auto se udrží ve stopě vyjeté oblíbenou dvoutisícovkou.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.