Řada víceúčelových velkoprostorových vozů Multivan se pomalu a jistě rozrůstá, tentokrát představil VW model Starline a Atlantis s promyšleně řešenými detaily.
První z modelů - Multivan Startline je praktický, všestranný, úsporný a robustní, a proto bude dobře sloužit nejen v různých oblastech podnikání, ale zaujme i mladé rodiny s dětmi a aktivní sportovce. Ti všichni jistě ocení jednoduše řešený interiér, který se lehce udržuje, stejně jako praktickou síť pod zadní částí střechy.
Zadní tři sedadla lze posunovat i sklopit a vytvořit tak větší úložný prostor. V posuvných dveřích je ukryt stůl, který se upevňuje k lyžině v levé části vozu. Za příplatek je možné rozšířit počet sedadel až na sedm, nebo si pořídit prodloužená lůžka na spaní. K sériové výbavě patří i centrální zamykání, elektricky ovládaná okna nebo nastavitelná zrcátka.
Druhým užitkovým vozem je Multivan Atlantis, ten vyniká atraktivním vzhledem a bohatou výbavou. Na výběr jsou metalické laky v barvách krystalická modrá, reflexivní stříbrná nebo stínová modrá a šedá "offroad".
Dynamický vzhled podtrhují sedmnáctipalcová hliníková kola a sportovní podvozek. Ani pasažérům uvnitř nebude nic chybět - model má třízónovou klimatizaci Climatronic, vyhřívaná sedadla, zatmavená skla a sklopný stolek i sklopnou řadu sedadel.
Palubní desku zdobí chromované orámování ukazatelů a k sériové výbavě patří i rádio Delta a mlhové světlomety.
Model lze objednat s jedněmi nebo dvěma posuvnými dveřmi. Úspornou variantou motoru pro Multivan Atlantis je čtyřválcový TDI o výkonu 75 kW/102 k, při vyšších požadavcích na výkon je možné zvolit pětiválcový TDI s 96 až 128 kW/131 až 174 k nebo zážehový šestiválec s parametry 173 kW/235 k.
zdroj: Volkswagen CZ
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.