Řada víceúčelových velkoprostorových vozů Multivan se pomalu a jistě rozrůstá, tentokrát představil VW model Starline a Atlantis s promyšleně řešenými detaily.
První z modelů - Multivan Startline je praktický, všestranný, úsporný a robustní, a proto bude dobře sloužit nejen v různých oblastech podnikání, ale zaujme i mladé rodiny s dětmi a aktivní sportovce. Ti všichni jistě ocení jednoduše řešený interiér, který se lehce udržuje, stejně jako praktickou síť pod zadní částí střechy.
Zadní tři sedadla lze posunovat i sklopit a vytvořit tak větší úložný prostor. V posuvných dveřích je ukryt stůl, který se upevňuje k lyžině v levé části vozu. Za příplatek je možné rozšířit počet sedadel až na sedm, nebo si pořídit prodloužená lůžka na spaní. K sériové výbavě patří i centrální zamykání, elektricky ovládaná okna nebo nastavitelná zrcátka.
Druhým užitkovým vozem je Multivan Atlantis, ten vyniká atraktivním vzhledem a bohatou výbavou. Na výběr jsou metalické laky v barvách krystalická modrá, reflexivní stříbrná nebo stínová modrá a šedá "offroad".
Dynamický vzhled podtrhují sedmnáctipalcová hliníková kola a sportovní podvozek. Ani pasažérům uvnitř nebude nic chybět - model má třízónovou klimatizaci Climatronic, vyhřívaná sedadla, zatmavená skla a sklopný stolek i sklopnou řadu sedadel.
Palubní desku zdobí chromované orámování ukazatelů a k sériové výbavě patří i rádio Delta a mlhové světlomety.
Model lze objednat s jedněmi nebo dvěma posuvnými dveřmi. Úspornou variantou motoru pro Multivan Atlantis je čtyřválcový TDI o výkonu 75 kW/102 k, při vyšších požadavcích na výkon je možné zvolit pětiválcový TDI s 96 až 128 kW/131 až 174 k nebo zážehový šestiválec s parametry 173 kW/235 k.
zdroj: Volkswagen CZ
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.