Tak již i do českých luhů a hájů dorazil modernizovaný Volkswagen Touareg. Myslíte na něj? Tak to mrkněte na čerstvé ceny, které zveřejnil český dovozce!
Na loňském autosalonu v Paříži představil Volkswagen faceliftovanou verzi svého velkého SUV. Kompletně nová je celá přední část, na zádi přibyl spojler, který zlepšuje aerodynamiku tohoto hromotluka, pozornosti designérů neušly ani zadní svítilny. Facelift se ovšem neodehrával pouze pouze po designové stránce, velké změny se odehrály i pod kapotou. Nově bude nasazen nový benzínový motor 4,2 V8 FSI dávající 257 kW (350 koní), k dispozici jsou nově vyvinuté systémy ABSplus, adaptivní tempomat nebo ochrana proti převrácení. O všech těchto vychytávkách jsme Vás již informovali zde.
motor
výkon
převodovka
cena od
2,5 TDI R5
128 kW (174 koní)
6st. manuální
1 293 000 Kč
2,5 TDI R5
128 kW (174 koní)
6st. Tiptronic
1 370 100 Kč
3,0 TDI V6
165 kW (225 koní)
6st. manuální
1 427 700 Kč
3,0 TDI V6
165 kW (225 koní)
6st. Tiptronic
1 495 500 Kč
5,0 TDI V10
230 kW (313 koní)
6st. Tiptronic
2 368 200 Kč
3,6 FSI V6
206 kW (280 koní)
6st. Tiptronic
1 515 300 Kč
4,2 FSI V8
257 kW (350 koní)
6st. Tiptronic
2 024 100 Kč
Foto: Volkswagen
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?