Tak již i do českých luhů a hájů dorazil modernizovaný Volkswagen Touareg. Myslíte na něj? Tak to mrkněte na čerstvé ceny, které zveřejnil český dovozce!
Na loňském autosalonu v Paříži představil Volkswagen faceliftovanou verzi svého velkého SUV. Kompletně nová je celá přední část, na zádi přibyl spojler, který zlepšuje aerodynamiku tohoto hromotluka, pozornosti designérů neušly ani zadní svítilny. Facelift se ovšem neodehrával pouze pouze po designové stránce, velké změny se odehrály i pod kapotou. Nově bude nasazen nový benzínový motor 4,2 V8 FSI dávající 257 kW (350 koní), k dispozici jsou nově vyvinuté systémy ABSplus, adaptivní tempomat nebo ochrana proti převrácení. O všech těchto vychytávkách jsme Vás již informovali zde.
motor
výkon
převodovka
cena od
2,5 TDI R5
128 kW (174 koní)
6st. manuální
1 293 000 Kč
2,5 TDI R5
128 kW (174 koní)
6st. Tiptronic
1 370 100 Kč
3,0 TDI V6
165 kW (225 koní)
6st. manuální
1 427 700 Kč
3,0 TDI V6
165 kW (225 koní)
6st. Tiptronic
1 495 500 Kč
5,0 TDI V10
230 kW (313 koní)
6st. Tiptronic
2 368 200 Kč
3,6 FSI V6
206 kW (280 koní)
6st. Tiptronic
1 515 300 Kč
4,2 FSI V8
257 kW (350 koní)
6st. Tiptronic
2 024 100 Kč
Foto: Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.