Nový koncept sportovního dvoumístného vozu Honda, vzdáleně podobný nejmenšímu BMW, řadě 1, byl představen na americké Auto Show a Los Angeles.
Koncept s názvem Honda REMIX jasně zazářil na Auto Show v Los Angeles. Tento stylový koncept kombinuje linie sportovního vozu s funkčností vhodnou pro každodenní používání.
Koncept malého sportovního vozu Honda REMIX byl představen na Autoshow v Los Angeles pod patronací americké Honda Motor Co., Inc. Koncept REMIX má formu a design dvoumístného sportovního vozu, zaměřeného na agilitu, hravost a výkon a který současně nabízí výjimečnou praktičnost při každodenním používání.
Koncept REMIX je tvarem a formou sportovní vůz s přikrčenou siluetou, která vytváří dojem stíhacího letounu a navíc díky v rozích umístěným kolům umožňuje v ýjimečné jízdní zážitky. Exteriér je lakován stříbrnou barvou a zdůrazňuje tak každou linii a křivku geometrického, přesto však nenásilného a poutavého stylingu. Koncept je schopen nejen poskytovat skvělé jízdní prožitky, ale také výbornou praktičnost. Například v zadní části vozu najdeme rozměrný prostor pro zavazadla.
Jak říká John Mendel, viceprezident společnosti American Honda Motor Co., Inc.: "Jde o čistokrevnou Hondu. Koncept REMIX se především zaměřuje na jednoduchost, nízkou hmotnost vozu a filozofii radosti z jízdy. Vůz nabízí jak přednosti sportovního vozu, tak praktičnost pro každodenní ježdění."
Malý sportovní koncept REMIX byl navržen a vyroben společností Honda R&D Americas, Inc. a studiem Advanced Design Studio, sídlícím v jižní Kalifornii. Vzato čistě z hlediska návrhu jde o koncept, postavený na bázi podvozkové platformy malého vozu, s pohonem předních kol a čtyřválcovým motorem, spřaženým se šestistupňovou manuální převodovkou. Pro vylepšení výkonových vlastností vozu byl použit sportovní podvozek, rozměrné brzdy a velká kola s širokými nízkoprofilovými pneumatikami.
Společnost Honda R&D Americas, Inc. byla založena v Kalifornii v roce 1975 a v počátcích své existence měla za úkol prozkoumat obchodní možnosti na místním automobilovém trhu. Aktivity společnosti se postupně v průběhu následujících 30 let rozrůstaly a zahrnují tak i návrh a vývoj nových vozů, s ohledem na specifické požadavky amerického trhu. Úsilí posledních let vedlo k vývoji produktů, určujících trendy, jakými jsou modely Honda Ridgeline, Pilot, Element, Civic Coupe a Civic Si.
Společnost má v severní Americe 10 provozů a v roce 2007 chystá otevření dvou nových designových center. Na vývoji automobilů Honda a Acura se v těchto zařízeních podílí více než 1300 designérů, inženýrů a pomocných pracovníků. Společnost také vyvíjí motocykly a pohonné jednotky pro trh severní Ameriky i trh celosvětový. Mezi hlavní řídící střediska společnosti patří cetnrum Los Angeles Center (sídlící v Torrance), které je odpovědné za výzkum trhu, vývoj konceptů a návrh stylingu, dále centrum Ohio Center (které má sídlo v Raymondu ve státě Ohio), odpovědné za přípravu produkce modelů, jejich testy a podporu severoamerických dodavatelů, a dvě střediska testující dynamické schopnosti vozů, z nichž jedno sídlí v kalifornské Mohavské poušti a druhé ve městě East Liberty ve státě Ohio.
Foto: Honda
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.