Ano, je to tak. Honda použila v reklamní kampani na nový model CR-V neobvyklý přístup a tak je nový model propagován nejen lidmi, ale také mechanickou postavičkou - robotem Asimo.
Nová reklamní kampaň Hondy, prošpikovaná špičkovou technologií, byla spuštěna v pátek 15. prosince 2006. Kampaň má zdůrazňovat přístup Hondy k pokročilým technologiím a současně má sloužit jako podpora pro uvedení nového modelu CR-V na trh v lednu 2007.
Kampaň byla navržena studiem Wieden+Kennedy, a začíná devadesátisekundovou televizní reklamou, představující pokročilého humanoidního robota Honda ASIMO. ASIMO ztělesňuje vřelý, lidský a optimistický přístup Hondy k technologiím a dokazuje, že Honda vždy myslí na budoucnost.
Reklama ukazuje ASIMO v prostředí muzea, poutajícím pozornost množstvím exponátů i všedních předmětů, a demonstruje tak 'lidské' vlastnosti a pokročilou technologii robota. Končí pak myšlenkou 'jěště více dopředu, prosím', která má charakterizovat neustálou snahu Hondy o technologické inovace.
Televizní kampaň doplní velké billboardy a plakáty představující robot ASIMO. Budou ukazovat úspěchy dvacetiletého robotického programu Hondy of prvních párů nohou, připojených k počítači, až po dnešního humaniodního robota ASIMO.
Další články plakáty pak budou spojovat ASIMO s novým modelem CR-V a zdůrazňovat pokročilou technologii vozu: adaptivní přední světlomety, brzdný systém pro zmírnění následků kolizí, zadní parkovací kamery nebo satelitní navigační systém.
Až do konce kampaně bude na stránkách anglické Hondy denně promítáno pět krátkých filmů. Série filmů představí ASIMO a ukáže jeho přínos vědě a technologii pro širokou veřejnost celéhop světa.
Od 15. prosince je provozována také nová webová stránka www.warmtechnology.co.uk, která představuje rozsáhlou galerii, věnovanou rozvoji myšlenky Hondy "ještě více kupředu, prosím". Tak jako ASIMO, tak i vůz FCX s vodíkovým palivovým článkem, nové letadlo HondaJet a nové CR-V jsou představovány jako příklady přístupu Hondy k alternativním technologiím. Webová stránka byla vytvořena společností Midas Collective.
O robotu ASIMORobotický projekt Hondy byl započat v roce 1986, kdy získal tým inženýrů finance na práci na stroji, který může chodit jako člověk. První pokusy byly vpodstatě jen počítače na nemotorných mechanických nohách, ale dnes, o 20 let později, je ASIMO schopen kráčet rychlostí 6 km/h, což znamená, že v určitém okamžiku jeho chůze nespočívá ani jedna noha na podložce - což je z hlediska návrhu neuvěřitelně složitý proces a výsledek.
Robot má také schopnost plnit úkoly v reálném prostředí, například vést se s jiným člověkem za ruku, nést nebo táhnout předměty a je také schopen rozeznat pohybující se objekty, sklon, prostředí, zvuky nebo tváře. Tým inženýrůl nyní pracuje na další výzvě, kterou je inteligence podobná té, jakou představuje myslící mozek.
Foto: Honda
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.