Robot Honda Asimo podporuje nové CR-V

Jan Fiala, 26. prosince 2006, 18:00 Google+

Ano, je to tak. Honda použila v reklamní kampani na nový model CR-V neobvyklý přístup a tak je nový model propagován nejen lidmi, ale také mechanickou postavičkou - robotem Asimo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Asimo

Asimo | foto: Honda Motor

Sdílejte článek

Nová reklamní kampaň Hondy, prošpikovaná špičkovou technologií, byla spuštěna v pátek 15. prosince 2006. Kampaň má zdůrazňovat přístup Hondy k pokročilým technologiím a současně má sloužit jako podpora pro uvedení nového modelu CR-V na trh v lednu 2007.

Kampaň byla navržena studiem Wieden+Kennedy, a začíná devadesátisekundovou televizní reklamou, představující pokročilého humanoidního robota Honda ASIMO. ASIMO ztělesňuje vřelý, lidský a optimistický přístup Hondy k technologiím a dokazuje, že Honda vždy myslí na budoucnost.

Reklama ukazuje ASIMO v prostředí muzea, poutajícím pozornost množstvím exponátů i všedních předmětů, a demonstruje tak 'lidské' vlastnosti a pokročilou technologii robota. Končí pak myšlenkou 'jěště více dopředu, prosím', která má charakterizovat neustálou snahu Hondy o technologické inovace.

Televizní kampaň doplní velké billboardy a plakáty představující robot ASIMO. Budou ukazovat úspěchy dvacetiletého robotického programu Hondy of prvních párů nohou, připojených k počítači, až po dnešního humaniodního robota ASIMO.

Další články  plakáty pak budou spojovat ASIMO s novým modelem CR-V a zdůrazňovat pokročilou technologii vozu: adaptivní přední světlomety, brzdný systém pro zmírnění následků kolizí, zadní parkovací kamery nebo satelitní navigační systém.

Až do konce kampaně bude na stránkách anglické Hondy denně promítáno pět krátkých filmů. Série filmů představí ASIMO a ukáže jeho přínos vědě a technologii pro širokou veřejnost celéhop světa.

Od 15. prosince je provozována také nová webová stránka www.warmtechnology.co.uk, která představuje rozsáhlou galerii, věnovanou rozvoji myšlenky Hondy "ještě více kupředu, prosím". Tak jako ASIMO, tak i vůz FCX s vodíkovým palivovým článkem, nové letadlo HondaJet a nové CR-V jsou představovány jako příklady přístupu Hondy k alternativním technologiím. Webová stránka byla vytvořena společností Midas Collective.

O robotu ASIMO
Robotický projekt Hondy byl započat v roce 1986, kdy získal tým inženýrů finance na práci na stroji, který může chodit jako člověk. První pokusy byly vpodstatě jen počítače na  nemotorných mechanických nohách, ale dnes, o 20 let později, je ASIMO schopen kráčet rychlostí 6 km/h, což znamená, že v určitém okamžiku jeho chůze nespočívá ani jedna noha na podložce - což je z hlediska návrhu neuvěřitelně složitý proces a výsledek.

Robot má také schopnost plnit úkoly v reálném prostředí, například vést se s jiným člověkem za ruku, nést nebo táhnout předměty a je také schopen rozeznat pohybující se objekty, sklon, prostředí, zvuky nebo tváře. Tým inženýrůl nyní pracuje na další výzvě, kterou je inteligence podobná té, jakou představuje myslící mozek.

Foto: Honda

Vytisknout

Diskuze: Robot Honda Asimo podporuje nové CR-V

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Toyota Land Cruiser Black Pack

Omlazený drsňák Land Cruiser zná české ceny. A nové zrychlení rozhodně zaujme

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Do detailu: Nové SUV Volkswagen ID.4 oficiálně představeno

Přední světlomet systému IQ.Light Volkswagenu ID.4

Pozoruhodný a nezaměnitelný: Přední světlomet systému IQ.Light ve výbavě Volkswagenu ID.4

Toyota Mirai

Elektřina slepou uličkou a vodík řešením. Co se mění?

Volkswagen ID.3 stanovil rekord v dojezdu. Na jedno nabití překonal vzdálenost 531 km

Volkswagen ID.3 je u prodejců a ceny jsou již známy. Raději si ale sedněte...

Ford Mustang Mach-E se za 10 minut nabije na 119 kilometrů

Zaslouží si Ford Mustang Mach-E nosit ikonický emblém Mustangu?

Škoda

Klasický nebo alternativní pohon chtějí zákaznící? Škoda promluvila

Ford zavádí v České republice bezkontaktní servis

Komentář: Pandemie, trh s ojetými vozy, budoucnost elektromobilů a forma prodeje

BMW 128ti je sportovní variantou BMW řady 1 s předním pohonem a mechanickým samosvorným diferenciálem Torsen

Ostré testy nového kompaktního sportovního BMW 128ti v „Zeleném pekle“

Suzuki po 20 letech opět nabízí klasické kombi nazvané Swace

Suzuki naprosto překvapilo. Po 20 letech opět nabídne klasické kombi Swace

Hyundai Tucson

Hyundai odhalil zcela nový model Tucson

Lexus odhaluje nové vlajkové kupé LC v modelovém provedení 2021

10 specialit vylepšeného Lexusu LC Coupe

Anytime carsharing expanduje. Přidává 70 coroll a plánuje 500 vozů do konce roku

Chcete v Praze parkovat v obchodním centru zadarmo? Můžete, ale musíte na to jít jinak...

Seat

SEAT naučí být chytrým i své starší modely. Jak na to? Je to docela jednoduché

rolls-royce ghost

Debut noveho ROLLS-ROYCE GHOST, byli jsme u toho

reklama

Doporučujeme

Rogue

Nový koncept kompaktního SUV - Nissan Rogue

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Klasický nebo alternativní pohon chtějí zákaznící? Škoda promluvila

  2. Komentář: Pandemie, trh s ojetými vozy, budoucnost elektromobilů a forma prodeje

  3. Ostré testy nového kompaktního sportovního BMW 128ti v „Zeleném pekle“

  4. Zaslouží si Ford Mustang Mach-E nosit ikonický emblém Mustangu?

  5. Elektřina slepou uličkou a vodík řešením. Co se mění?

  6. Pozoruhodný a nezaměnitelný: Přední světlomet systému IQ.Light ve výbavě Volkswagenu ID.4

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud