Nekompromisní supersport - Gemballa Mirage GT

Jan Fiala, 24. prosince 2006, 15:40 Google+

Další variace na téma Porsche Carrera GT - tak by se dal ve stručnosti charakterizovat tento vysoce výkonný vůz - Gemballa Mirage GT.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Mirage GT

Mirage GT | foto: Gemballa

Sdílejte článek

Takto odbýt si však Gemballa nezaslouží. Tento supersport, který má pod kapotou atmosféricky plněný desetiválec V10 o výkonu 635-645 koní a tedy výkonovém poměru 111,4 - 113,2 koně na litr objemu, si totiž zaslouží mnohem více. Pojďme se podívat, k jakým úpravám vlastně došlo.

Aerodynamické prvky

Vůz dostal nový přední spiler, zahrnující spodní karbonový nástavec spoileru v černé barvě. Upravena je přední kapota s nasávacím otvorem a také boční strany předních blatníků. V nových bočních spoilerech jsou integrovány otvory pro přístup vzduchu k motoru a jsou ozdobeny logy Gemballa Mirage GT. Stejnými logy jsou ozdobeny i otvory odvádějící ohřátý vzduch od motoru, které najdeme v zadním spoileru. Uprostřed spodní části zadního spileru je integrován difuzér, ve kterém jsou osazeny světlomet zpětného chodu a zadní mlhová svítilna. Nad zadním nárazníkem pak je velkoplošné zadní křídlo s integrovaným brzdovým světlem. I 4 koncovky výfuku jsou opraveny a integrovány v difuzéru. Na střeše vozu je pak další vstup vzduchu, který směřuje přímo k sání motoru, jak tomu pro koncept střechy Targa má být.

Motor

Výkon motoru je proti sérii zvýšeno o 30-40 koní. Byl upraven výfukový systém, včetně 4 koncovek vyrobených z ušlechtilé slitiny ve speciálním designu.

Kola

Vůz je osazen 19palcovými koly na přední nápravě a 20palcovými koly na zadní nápravě. Přední kola 9,5J x 19" jsou obuta do pneumatik o rozměru  265/35 ZR 19´, kola zadní nápravy mají disky 12,5J x 20" a jsou obuta do pneumatik rozměru 335/30 ZR 20.

Interiér

Vůz dostal novou středovou konzolu s integrovaným audiosystémem, 6.5" obrazovkou a infosystémem s dotykovým displejem. Střední část středové konzoly má karbonový rám a je na ní logo s výrobním číslem vozu Gemballa Mirage GT. Karbonové jsou také levá a pravá strana přístrojové desky, horní část přístrojové desky pak je potažena Alcantarou. Karbonová je i hlavice řadicí páky. Stříbrné jsou horní části dveřních výplní, které jsou také potaženy Alcantarou. Dveřní páčky jsou lakovány černě. Nový je volant o průměru 340mm, potažený kůží a s úchopovými plochami potaženými Alcantarou. I ve dveřích jsou loga MIRAGE GT. Kryty airbagů jsou potaženy rovněž Alcantarou, stejně jako čalounění střechy.

Doplňková výbava tohoto vozu pak zahrnuje další prvky. Co se týká exteriéru, na voze jsou přídavná světla, kamera pro pohled vzad, okrasné kryty motoru, exkluzivní lakování a karbonové doplňky exteriéru. Uvnitř pak jsou jako doplňky karbonové horní části sportovních sedaček a kožené dvoubarevné čalounění.

Foto: Gemballa

Vytisknout

Diskuze: Nekompromisní supersport - Gemballa Mirage GT

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

3 cabrio

Bmw v Detroitu ukáže svá esa

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud