Prvenství v anketě Auto roku získal nový model Škoda Roomster v Bulharsku.
Po nedávném ocenění Rodinný automobil roku 2006, který roomster dostal ve Švédsku, je to další cenná trofej pro čtvrtou modelovou řadu společnosti Škoda Auto.
Anketu Auto roku v Bulharsku organizuje místní klub motoristických novinářů, vypisuje přitom čtyři kategorie – osobní, MPV, 4x4 a nákladní auto. V hlasování 35 předních novinářů získala Škoda Roomster 962 bodů a stala se vítězem kategorie MPV. Během slavnostního galavečera v Kempinski Hotelu Zografski v Sofii převzal trofej Ivan Todorov, prezident společnosti Euratec LTD, která je výhradním dovozcem vozů Škoda do Bulharska.
Cena Auto roku pro model Roomster je již druhou v pořadí, kterou značka Škoda v bulharské anketě získala. V roce 2005 takto porota ocenila druhou generaci modelové řady Octavia.Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.