Mini Convertible vždy kombinovalo úžasnou ovladatelnost s nespoutaností při jízdě s nebem nad hlavou a vzduchem proudícím ve vlasech,
ale poté, co se v dubnu 2007 dostane k dealerům Mini nový model Sidewalk, budou mít příznivci této značky příležitost vyzkoušet si nový model, chlubící se mnoha luxusními vylepšeními designu.
Nový model Sidewalk nabízí široký výběr z mnoha exkluzivních prvků a je k dispozici pro verze Mini One, Mini Cooper a Mini Cooper S. V ceně je zahrnut výběr jedné ze čtyř barev karoserie, čalounění sedaček kůží Malt Brown English, sedmáctipalcová lehká litá kola v designu Night Spoke, kůží potažený volant a hlavice řadicí páky ve dvoubarevné kombinaci, a speciální design čalounění Sidewalk pro interiér, koberečky, kryty prahů a dveřní výplně.
Jako doplňkovou výbavu, která je pro modely Sidewalk k dispozici standardně, nelze nezmínit automatický systém kontroly stability a trakce ASC+T, multifunkční volant potažený kůží, kryty vnějších zpětných zrcátek lakované v barvě vozu, kromované prvky v interiéru, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, sportovní sedačky, systém umožňující vytvoření přihrádek v zavazadlovém prostoru, přední mlhová světla, manuální klimatizaci, palubní počítač, čtecí lampičky v interiéru a bílé podkreslení přístrojů.
Pokud bu si zákazník objednal tyto prvky volitelné výbavy pro běžný Mini Convertible, cena této výbavy by byla zhruba o 25% vyšší, nežli při objednání modelu Sidewalk.
Vozy Mini One Convertible Sidewalk a Mini Cooper Convertible Sidewalk jsou vybaveny pětistupňovou manuální převodovkou, výkonnější Mini Cooper S Convertible Sidewalk pak převodovkou šestistupňovou. Jako volitelnou výbavu lze pro Mini Cooper Convertible Sidewalk objednat automatickou převodovku s plynule proměnným převodem CVT, zatímco Mini Cooper S Convertible Sidewalk může být vybaven šestistupňovou automatickou převodovkou, která umožňuje dále zlepšit především zrychlení vozu. Obě automatické převodovky pak disponují funkcí Steptronic, která umožňuje ruční řazení převodových stupňů a dále tak zlepšuje jízdní dojmy.
Celá modelová řada Mini poskytuje zákazníkům bezkonkurenční příležitost k personalizaci jejich nových vozů. Klíčem k tomu je extrémně rozsáhlý seznam prvků volitelné výbavy a doplňků. Také edice Convertible Sidewalk lze dovybavit například držákem jízdních kol, surfu nebo snowboardu. V nabídce jsou také tuningové a stylingové kity.
Od svého debutu v roce 2004 se Mini Convertible velmi úspěšně prodává a tento model našel své místo v srdcích mnoha řidičů. V roce 2005 překonal Mini Convertible v prodejích další zástupce této třídy o 27 procent. Mini je v letošním roce ve Velké Británii nejprodávanějším vozem s karoserií convertible s prodejem více než 8500 vozů. S příchodem verze Sidewalk na jaře 2007 je pak očekáváno další navýšení prodejů.
Foto: Mini
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.