Ovšem týká se to pouze vozidel ze ztroskotané nákladní lodi Cougar Ace.
V červnu tohoto roku ztroskotala u pobřeží Aljašky nákladní loď Cougar Ace převážející 4 703 vozidel značky Mazda. Jednalo se převážně o modely Mazda 3 a Mazda CX-7. Jak jsme Vás již informovali, původní záměr Mazdy byl prodávat nepoškozená nebo lehce opravitelná auta jako ojetá a neopravitelná auta poslat do šrotu. Ovšem situace se změnila.
"Po důkladném testování našimi inženýry jsme se rozhodli neprodat jediný vůz z postižené lodi. To vše v zájmu našich zákazníků", řekl Jim O'Sullivan, prezident Mazda v Severní Americe. Z uvedeného prohlášení tudíž plyne, že všechna auta bez vyjímky budou sešrotována. Není to trochu škoda?
Foto: Mazda Motor
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.