Máte Lotus? Udělejte si na konci srpna hezkou dovolenou v Aspenu a zajeďte si na sraz do Spojených států.
Největší severoamerický automobilový klub vlastníků vozů Lotus pořádá od 24. do 27. srpna 2007 sraz všech majitelů těchto aut. Mottem tohoto setkání je "oslava ducha Colina Chapmana".
Pořadatelé slibují účast speciálních hostů, zúčastní se například Mike Kimberly, předseda představenstva společnosti Group Lotus, který jistě přinese zprávy o chystaných novinkách.
Klub LOG27 doporučuje zájemcům o čtyřdenní automobilový svátek, aby si již nyní objednali hotel a letenky, protože když budou plánovat výlet na poslední chvíli, snadno se může stát, že kapacity budou obsazené a zájemci přijdou o kolektivní projížďky po klikatých okreskách slavného horského střediska. Zúčastnit se můžete samozřejmě i pokud Lotus nemáte a tato auta se vám prostě jen líbí. Pokud vás zlákala představa zajímavé dovolené, zkuste se podívat na www.log27.com a zamluvte si místa, dokud je čas..
Foto: Lotus Media Centre
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?