V Rusku se usídlil první prodejce značky Aston Martin. Po 94 letech existence značky získali licenci na prodej zbožňovaných vozů Andrej Lomakin a Andrej Bojko, moskevští specialisté na luxusní jachty.
Elegantní autosalon s názvem Aston Martin Moscow sídlí na prestižní moskevské ulici. Šéf prodejů značky Aston Martin Bill Donelly k nově otevřenému autosalonu řekl: "Aston Martin pečlivě sledoval nedávný růst ruského trhu s luxusními automobily. Bylo pro nás důležité najít správného partnera, který chápe nejen hodnoty značky Aston Martin, ale rozumí i nuancím trhu s luxusním zbožím. Jsme si jisti, že Andrej Lomakin a Andrej Bojko mají jak zkušenosti, tak znalosti, které nám pomohou s budováním pověsti značky v Rusku."
Škála prodávaných modelů Astonu Martinu v Rusku zahrnuje Vanquish S, DB9 Coupe, DB9 Volante a V8 Vantage. Před měsícem byl v Los Angeles představen dlouho očekáváný model V8 Vantage Roadster, který se do Ruska dostane pravděpodobně také.
Značka má na celém světě již 120 zastoupení, a koncem letošního roku plánuje zvednout jejich počet na 125. Kromě ruského Aston MArtin Moscow přibyl do portfolia také Aston Martin Sandton v Jihoafrické republice, a příští rok se chystá Aston Martin i do Číny.
Foto: Aston Martin
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?