V Rusku se usídlil první prodejce značky Aston Martin. Po 94 letech existence značky získali licenci na prodej zbožňovaných vozů Andrej Lomakin a Andrej Bojko, moskevští specialisté na luxusní jachty.
Elegantní autosalon s názvem Aston Martin Moscow sídlí na prestižní moskevské ulici. Šéf prodejů značky Aston Martin Bill Donelly k nově otevřenému autosalonu řekl: "Aston Martin pečlivě sledoval nedávný růst ruského trhu s luxusními automobily. Bylo pro nás důležité najít správného partnera, který chápe nejen hodnoty značky Aston Martin, ale rozumí i nuancím trhu s luxusním zbožím. Jsme si jisti, že Andrej Lomakin a Andrej Bojko mají jak zkušenosti, tak znalosti, které nám pomohou s budováním pověsti značky v Rusku."
Škála prodávaných modelů Astonu Martinu v Rusku zahrnuje Vanquish S, DB9 Coupe, DB9 Volante a V8 Vantage. Před měsícem byl v Los Angeles představen dlouho očekáváný model V8 Vantage Roadster, který se do Ruska dostane pravděpodobně také.
Značka má na celém světě již 120 zastoupení, a koncem letošního roku plánuje zvednout jejich počet na 125. Kromě ruského Aston MArtin Moscow přibyl do portfolia také Aston Martin Sandton v Jihoafrické republice, a příští rok se chystá Aston Martin i do Číny.
Foto: Aston Martin
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.