Automobilka Chevrolet vážně uvažuje o prodeji svých ďábelských modelů Camaro v Evropě. Koncept nového vozu byl představen před rokem v Detoritu.
Protože však potrvá zhruba tři roky, než se automobil dostane do autosalonů, je potřeba pozornost potenciálních zákazníků udržet zatím něčím jiným. Podle britského časopisu Autocar bude takovou návnadou Camaro kabriolet, který by se měl opět ukázat, kde jinde, v Detroitu.
Kabriolet už je údajně šéfy GM schválen a měl by jít do výroby rok po kupé. Co se týká motorů, na evropských silnicích pravděpodobně zaburácí 3,6litrový V6s, a když budeme mít štěstí, za pár let možná potkáme i šestilitr o výkonu 400 koní.
Foto: conceptcarz.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?