Automobilka Chevrolet vážně uvažuje o prodeji svých ďábelských modelů Camaro v Evropě. Koncept nového vozu byl představen před rokem v Detoritu.
Protože však potrvá zhruba tři roky, než se automobil dostane do autosalonů, je potřeba pozornost potenciálních zákazníků udržet zatím něčím jiným. Podle britského časopisu Autocar bude takovou návnadou Camaro kabriolet, který by se měl opět ukázat, kde jinde, v Detroitu.
Kabriolet už je údajně šéfy GM schválen a měl by jít do výroby rok po kupé. Co se týká motorů, na evropských silnicích pravděpodobně zaburácí 3,6litrový V6s, a když budeme mít štěstí, za pár let možná potkáme i šestilitr o výkonu 400 koní.
Foto: conceptcarz.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.