Tuningová společnost ART se tentokrát zaměřila na Mercedes Benz CLS a my vám představujeme výsledek - model s dlouhým jménem ART Mercedes Benz CLS 350 GTR 374.
Tento nový supersport, který je určen pro evropské trhy, je již připraven do prodeje a vychází z modelu Mercedes Benz CLS 350. Vůz plní veškerá očekávání, která jsou kladena na horkokrevné sportovní automobily, ať již jde o impozantní výkon či propracovaný a elegantní design tohoto kupé. S trochou nadsázky můžeme říci, že jde o unikátní a špičkový vůz, plnící i ta nejtajnější přání zákazníků.
Společnost ART sídlí v německém Norimberku a jejím vývojářům se podařilo před koncem roku připravit model GTR 374 pro segment špičkových sportovních vozů k prodeji na evropských trzích. Rozsáhlé a detailně zaměřené úpravy změnily základní model Mercedes Benz CLS 350 na nekompromisní sportovní náčiní s výjimečným výkonem. Současně přitom vzhled vozu vyjadřuje diplomatickou eleganci, která nesklouzává k hrubým linií designu tak, jak je tomu u jiných vozů z tohoto segmentu.
Úpravy základního čtyřdveřového kupé Mercedes Benz CLS dostaly vůz na podstatně vyšší úroveň výkonu a současně došlo také k vylepšení exteriéru i interiéru. Na MotorShow v Essenu, která se konala začátkem prosince letošního roku, byl model GTR 374 poprvé představen veřejnosti. V průběhu následujících tří měsíců si vůz odbude prodlouženou roadshow a bude předváděn v autosalonech nejúspěšnějších dealerů značky Mercedes-Benz v Německu.
Vůz lze u spolkečnosti ART objednat již nyní. Pro získání informací o ceně a dalších detailech výbavy vozu je nutno kontaktovat přímo ART. Samozřejmě je možné objednat i úpravu nového nebo jetého modelu CLS, který již zákazník vlastní, a přeje si jej upravit do stejné podoby, jaká je společností ART nabízena pro vozy přímo z výroby.
Foto: ART
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?