Tuningová společnost ART se tentokrát zaměřila na Mercedes Benz CLS a my vám představujeme výsledek - model s dlouhým jménem ART Mercedes Benz CLS 350 GTR 374.
Tento nový supersport, který je určen pro evropské trhy, je již připraven do prodeje a vychází z modelu Mercedes Benz CLS 350. Vůz plní veškerá očekávání, která jsou kladena na horkokrevné sportovní automobily, ať již jde o impozantní výkon či propracovaný a elegantní design tohoto kupé. S trochou nadsázky můžeme říci, že jde o unikátní a špičkový vůz, plnící i ta nejtajnější přání zákazníků.
Společnost ART sídlí v německém Norimberku a jejím vývojářům se podařilo před koncem roku připravit model GTR 374 pro segment špičkových sportovních vozů k prodeji na evropských trzích. Rozsáhlé a detailně zaměřené úpravy změnily základní model Mercedes Benz CLS 350 na nekompromisní sportovní náčiní s výjimečným výkonem. Současně přitom vzhled vozu vyjadřuje diplomatickou eleganci, která nesklouzává k hrubým linií designu tak, jak je tomu u jiných vozů z tohoto segmentu.
Úpravy základního čtyřdveřového kupé Mercedes Benz CLS dostaly vůz na podstatně vyšší úroveň výkonu a současně došlo také k vylepšení exteriéru i interiéru. Na MotorShow v Essenu, která se konala začátkem prosince letošního roku, byl model GTR 374 poprvé představen veřejnosti. V průběhu následujících tří měsíců si vůz odbude prodlouženou roadshow a bude předváděn v autosalonech nejúspěšnějších dealerů značky Mercedes-Benz v Německu.
Vůz lze u spolkečnosti ART objednat již nyní. Pro získání informací o ceně a dalších detailech výbavy vozu je nutno kontaktovat přímo ART. Samozřejmě je možné objednat i úpravu nového nebo jetého modelu CLS, který již zákazník vlastní, a přeje si jej upravit do stejné podoby, jaká je společností ART nabízena pro vozy přímo z výroby.
Foto: ART
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.