Tuningová společnost ART se tentokrát zaměřila na Mercedes Benz CLS a my vám představujeme výsledek - model s dlouhým jménem ART Mercedes Benz CLS 350 GTR 374.
Tento nový supersport, který je určen pro evropské trhy, je již připraven do prodeje a vychází z modelu Mercedes Benz CLS 350. Vůz plní veškerá očekávání, která jsou kladena na horkokrevné sportovní automobily, ať již jde o impozantní výkon či propracovaný a elegantní design tohoto kupé. S trochou nadsázky můžeme říci, že jde o unikátní a špičkový vůz, plnící i ta nejtajnější přání zákazníků.
Společnost ART sídlí v německém Norimberku a jejím vývojářům se podařilo před koncem roku připravit model GTR 374 pro segment špičkových sportovních vozů k prodeji na evropských trzích. Rozsáhlé a detailně zaměřené úpravy změnily základní model Mercedes Benz CLS 350 na nekompromisní sportovní náčiní s výjimečným výkonem. Současně přitom vzhled vozu vyjadřuje diplomatickou eleganci, která nesklouzává k hrubým linií designu tak, jak je tomu u jiných vozů z tohoto segmentu.
Úpravy základního čtyřdveřového kupé Mercedes Benz CLS dostaly vůz na podstatně vyšší úroveň výkonu a současně došlo také k vylepšení exteriéru i interiéru. Na MotorShow v Essenu, která se konala začátkem prosince letošního roku, byl model GTR 374 poprvé představen veřejnosti. V průběhu následujících tří měsíců si vůz odbude prodlouženou roadshow a bude předváděn v autosalonech nejúspěšnějších dealerů značky Mercedes-Benz v Německu.
Vůz lze u spolkečnosti ART objednat již nyní. Pro získání informací o ceně a dalších detailech výbavy vozu je nutno kontaktovat přímo ART. Samozřejmě je možné objednat i úpravu nového nebo jetého modelu CLS, který již zákazník vlastní, a přeje si jej upravit do stejné podoby, jaká je společností ART nabízena pro vozy přímo z výroby.
Foto: ART
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.