Včera byla ukončena výroba Mercedesu třídy C (serie W 203). Teď už se jenom čeká na jeho nástupce, který by se měl objevit "během několika následujících týdnů".
Včera byla v továrně Sindelfingen ukončena výroba úspěšného Mercedesu třídy C (serie 203). Poslední vyrobený model byl Mercedes C 230 určený na americký trh. Od roku 2000, kdy sjel z pásu první vyrobený kus, jich bylo vyrobeno v Sindelfingenu přibližně 630 000 a tato řada se stala daleko úspěšnější než ta předchozí. Mercedes má již připraveného nástupce, kterého pravděpodobně představí na lednovém autosalonu v Detroitu.
Foto: Mercedes-Benz, Pascal Piérart
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?