Vyladěná Carrera od RUFa

Jan Fiala, 15. prosince 2006, 20:00 Google+

Tuningová firma RUF představuje upravenou verzi Porsche 911 Carrera. Pod kapotou tohoto vozu najdeme upravený motor, jehož základ vychází z původního motoru Porsche 911.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
911 Carrera

911 Carrera | foto: RUF

Sdílejte článek

Motor je atmosféricky plněný a vysokoobrátkový a používá původní blok motoru. Mazání motoru využívá oddělenou olejovou komoru, aby bylo zajištěno dokonalé mazání   i v rychle projížděných zatáčkách, kde by při klasické konstrukci s olejovou vanou ve spodní části klikové skříně hrozilo, že kvůli odstředivým silám by nebyl v těchto zatáčkách k dispozici dostatečný tlak oleje. Motor má objem 3,8 litru a kompresní poměr ve válcích dosahuje poměrně vysoké hodnoty 12:1. Motor dává výkon 445 koní (327 kW) v 7600 otáčkách za minutu.

RUF Porsche 911 Carrera RGT vystřelí z klidu na rychlost 100 km/h za pouhé 4,2 sekundy a rychlosti 200 km/h je dosaženo již po 13,5 sekundách. Maximální rychlost vozu je pak 315 km/h.

Motor RGT poutá pozornost svými spontánními reakcemi na podněty ridiče, svým vzorným chováním a také svou nevšední ochotou dosahovat nadprůměrně vysokých maximálních otáček. Model RUF Porsche 911 Carrera RGT bude sériově dodáván s pohonem zadních kol, šestistupňovou převodovkou a diferenciálem s omezenou svorností.

Sportovní podvozek vozu je přizpůsoben jak běžnému silničnímu provozu, tak provozu na závodních okruzích, a to především díky pomoci speciálně nastavených plynových tlumičů Bilstein a také díky upraveným pružinám s progresivní charakteristikou.

Standardní RGT Coupé je vybaveno integrovaným ochranným rámem, který je takřka celý potažen nejkvalitnější Alcantarou, a to u sloupků A, B i C. Příčné výztuhy jsou samozřejmě demontovatelné.

Foto: RUF

Vytisknout

Diskuze: Vyladěná Carrera od RUFa

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

C - classe

Mercedes-Benz třídy C jde do důchodu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud