Motor je atmosféricky plněný a vysokoobrátkový a používá původní blok motoru. Mazání motoru využívá oddělenou olejovou komoru, aby bylo zajištěno dokonalé mazání i v rychle projížděných zatáčkách, kde by při klasické konstrukci s olejovou vanou ve spodní části klikové skříně hrozilo, že kvůli odstředivým silám by nebyl v těchto zatáčkách k dispozici dostatečný tlak oleje. Motor má objem 3,8 litru a kompresní poměr ve válcích dosahuje poměrně vysoké hodnoty 12:1. Motor dává výkon 445 koní (327 kW) v 7600 otáčkách za minutu.
RUF Porsche 911 Carrera RGT vystřelí z klidu na rychlost 100 km/h za pouhé 4,2 sekundy a rychlosti 200 km/h je dosaženo již po 13,5 sekundách. Maximální rychlost vozu je pak 315 km/h.
Motor RGT poutá pozornost svými spontánními reakcemi na podněty ridiče, svým vzorným chováním a také svou nevšední ochotou dosahovat nadprůměrně vysokých maximálních otáček. Model RUF Porsche 911 Carrera RGT bude sériově dodáván s pohonem zadních kol, šestistupňovou převodovkou a diferenciálem s omezenou svorností.
Sportovní podvozek vozu je přizpůsoben jak běžnému silničnímu provozu, tak provozu na závodních okruzích, a to především díky pomoci speciálně nastavených plynových tlumičů Bilstein a také díky upraveným pružinám s progresivní charakteristikou.
Standardní RGT Coupé je vybaveno integrovaným ochranným rámem, který je takřka celý potažen nejkvalitnější Alcantarou, a to u sloupků A, B i C. Příčné výztuhy jsou samozřejmě demontovatelné.
Foto: RUF