Německá automobilka Audi má do budoucnosti smělé plány. I nadále chce být úspěšná a již nyní připravuje plány až do roku 2011. Jaké jsou?
Automobilka z Ingolstadtu hodlá v budoucnu expandovat a investovat značný kapitál. Mezi lety 2006 až 2011 chystá investice ve výši 11,8 miliardy Euro - tak rozhodlo vedení automobilky a dozorčí rada při svém posledním letošním jednání tyto plány podpořila.
Okolo 71% této částky (cca 8,4 miliardy Euro) bude směřovat na vývoj nových modelů. Automobilka hodlá do roku 2015 přivést na svět dalších 18 modelů a rozšířit tak svou nabídku na číslo 40! Myslím, že v budoucnosti se máme na co těšit.
Foto: Audi
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.