Stálice naší populární hudby zpěvačka Helena Vondráčková a příznivkyně vozů značky Audi se stala majitelkou nového Audi A6.
Z rukou generálního ředitele společnosti Import Volkswagen Group Rudolfa Javurka a vedoucího Divize Audi Petra Neústupného převzala klíče od stříbrné limuzíny Audi A6.
S modely Audi má Helena bohaté zkušenosti již z minulosti. „ Jezdí se mi s nimi absolutně luxusně. Je to vůz spolehlivý, bezpečný a komfortní jak pro řidiče tak pro spolujezdce,“ prozrazuje Helena Vondráčková.
Při rozhodování o volbě nové Audi A6 nebylo podle Heleny co řešit: „Nová á-šestka mi hned, jak jsem ji viděla, padla do oka a její design mě doslova okouzlil. Byla to láska na první pohled. Mohu s klidným svědomím říci, že se pravděpodobně jedná o moje nejhezčí auto a to jsem jich měla hodně,“ dodává s úsměvem Helena.
Zpěvačka doplňuje, že mezi další podstatná a důležitá kritéria, která rozhodla pro nové Audi A6, patří samozřejmě bezpečnost a pohodlí: „V autě na cestách v podstatě trávím téměř polovinu svého života, proto je pro mě naprosto nezbytné abych se v něm cítila dobře a hlavně bezpečně.“
A přestože je Helena velmi dobrá řidička a už se moc těší, jak nový vůz pořádně zajede a otestuje, nechá se, obzvlášť na dlouhých cestách po náročných koncertních vystoupeních v tomto nepříznivém podzimním období, hýčkat i na sedadle spolujezdce.
Luxusní Audi A6 patří v České republice k nejprodávanějším z celé škály vozů značky Audi. V loňském roce se vozy Audi A6 staly nejprodávanějším modelem Audi na tuzemském trhu. Prodalo se jich 931 kusů, tedy o 86 % více, než v roce 2004. Pozici řady A6, která v roli lídra značky vystřídala dosud kralující řadu A4, vloni posílilo uvedení stylových modelů A6 Avant. Letošní rok bude pro řadu Audi A6 opět rekordní a to nejen díky uvedení nového Audi A6 allroad quattro v polovině tohoto roku. Do dnešního dne se pro nové Audi A6 (včetně verzí Avant a allroad) rozhodlo 1040 zákazníků.Audi
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?