Sportovní novinka od Mazdy se ukáže světu už 8. ledna 2007 na americké výstavě automobilů, která počátkem ledna probíhá již tradičně v Detoritu.
Laurens van den Acker, šéf designu automobilky Mazda o novém voze řekl: "Ruyga je přesně v duchu nového směru Zoom-Zoom. Kombinuje sebevědomí, zábavu a mládí v jednom skvělém balení."
Ryuga prý znamená v japonštině "půvabný tok", a přesně tak by měly působit její linie - půvabně a souvisle.
Automobilka už letos představila koncepty Kabura a Nagare, a tak se zdá, že nám Mazda ukazuje cestu, jíž se bude ubírat design jejích vozů v následujících letech.
Představitelé Mazdy dále informovali, že v roce 2008 se na trhu objeví nová, hybridní Mazda Tribute. SUV bude mít benzínový a elektrický motor a výkon 155 koní, ale má mít ultranízké emise.
Foto: Mazda
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.