B&B Audi S3 2.0 TFSI

Jan Fiala, 12. prosince 2006, 22:55 Google+

Tuningová společnost B&B, sídlící v německém Siegenu, upřela svou pozornost na nejmenší sportovní model Audi, tedy aktuální model S3.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
S3

S3 | foto: B&B Tuning

Sdílejte článek

Výsledkem jejího snažení je vůz s enormním výkonem, jak je koneckonců pro sportovní vozy, upravené touto společností, typické. K dispozici jsou tři výkonové varianty úprav.

Základní úroveň dává výkon 306 koní, střední úroveň poskytuje výkon 325 koní a konečně nejvýkonnější verze disponuje 362 koňmi, díky nimž zrychlí z klidu na 100 km/h za 4,9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 275 km/h.

Popišme si jednotlivé úrovně úprav podrobněji. Základní balíček úprav zahrnuje změnu elektroniky a lehké zvýšení plnícího tlaku turbodmychadla. Takto upravená pohonná jednotka dosahuje výkonu 306 koní a točivý moment vrcholí hodnotou 410 Nm. Další úrovně úprav dosahují výkonových parametrů 325 koní/435 Nm a 362 koní/480 Nm.

Aby bylo možno dosáhnout těchto výkonů, rozhodli se inženýři B&B pro výměnu turbodmychadla za větší a nainstalovali modelu S3 sportovní výfuk, který zahrnuje speciální svody a sportovní katalyzátor se sníženým odporem proti proudění výfukových plynů. Aby i po těchto úpravách měl motor optimální pracovní podmínky, došlo také k optimalizaci vstřikování a zvýšení tlaku paliva úpravou podávacích čerpadel. Navíc je instalován speciální vzduchový filtr a větší mezichladič stlačeného vzduchu. Při zvýšeném výkonu motoru pochopitelně dochází k vyššímu tepelnému namáhání, což se projevuje zvýšením teploty oleje. Proto B&B nabízí také speciální systém chlazení oleje Slim-Line.

Pro zajištění optimálních jízdních prožitků bylo potřeba nejen navýšit výkon pohonné jednotky, ale také upravit podvozek. V nabídce tak jsou sportovní pružiny, které snižují světlou výšku vozu o 25 mm a omezují také boční náklony v zatáčkách. K dispozici je také (pro S3 nově vyvinutý) kit výškově nastavitelného podvozku, který umožňuje další zvýšení rychlosti průjezdu zatáčkami.

S uvedenými výkonovými parametry a akcelerací vozu neopomenuli inženýři B&B ani úpravu brzdového systému. Pro zajištění maximální bezpečnosti řidičů modelu B&B Audi S3 je tento vůz vybaven vysoce výkonnými šestipístkovými brzdiči.

Foto: B&B

Vytisknout

Diskuze: B&B Audi S3 2.0 TFSI

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

A6

Nárazové testy Audi A4 a A6 v USA

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud