Automobilka Mitsubishi dnes zveřejnila podobu nového Lanceru, který světu představí na lednové autoshow v Detroitu.
Nová generace Lanceru bude proti současnému modelu větší, na délku bude mít 4570 mm (+35), na šířku 1760 mm (+65) a vysoký bude 1490 mm (+60). Rozvor se prodlouží o 35 mm na hodnotu 2635 mm.
Namlsaní čekatelé po Konceptu X, který Mitsubishi představilo na autosalonu Tokyo 2005 a po dravé skici, uveřejněné v listopadu očekávali příchod porádného dravce. Ale podle dostupné fotografie tomu tak úplně nebude. Ostatně posuďte sami, podle mě tomu chybí ta dravost a agresivita, která z dřívěji uvolněných fotografií vyzařovala.
Lancer vyjíždí na nově vyvinuté podvozkové platformě, kterou bude sdílet s SUV Outlader. O pohon se bude starat benzínový dvoulitr DOHC MIVEC naladěný na 152 koní ve spolupráci s šestistupňovou převodovkou. V příplatkové výbavě bude také nově řazení páčkami pod volantem, což by mělo přinést ještě více sportovních zážitků.
Foto: Mitsubishi Motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.