Automobilky Honda a Acura otevřely nové designérské studio v americké Pasadeně.
Nové centrum Advanced Design Studio se bude zabývat především designem budoucích modelů a konceptů, a to jak pro automobilku Honda, tak pro její americké dvojče Acura. Dosud byla designová střediska oddělena, a představitelé automobilky si od spojení do jednoho centra slibují nové, neotřelé a kvalitní nápady.
"Cílem nového centra není jenom vytvářet nové produkty, přestože budeme dělat samozřejmě i to," řekl David Marek, vedoucí designér americké Hondy a ředitel Advanced Design Stuida. "Naše automobilka zdůrazňuje, že auta dělají lidé, ne stroje. A i v naší práci, přestože je stále více poznamenána kvalitními technologiemi, se snažíme zdůraznit, že naším cílem je propojit práci našich designéru s požadavky zákazníků, tak, aby auta vznikla apodle jejich potřeb a požadavků."
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.