Po výrobě prototypů a testovacích vozů se včera ve slovenském závodě KIA Žilina začala produkce sériových automobilů.
Včera, ve čtvrtek 7. prosince, začala ve slovenském závodě KIA v Žilině výroba sériových automobilů "evropského" modelu Kia Cee'd. A protože se jedná o přelomový model pro značku KIA, zahájení výroby byli přítomni významní hosté: Euisun Chrung - prezident Kia Motors Corporation a Jan Slota - starosta Žiliny.
KIA do svého závodu v Žilině investovala přibližně 1 miliardu Euro a plánuje zde vyrábět 300 000 automobilů ročně.
Doporučujeme: Novinka: Kia Cee'd a její české ceny
Foto: Kia Motors
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?