Když v roce 2001 přišel Peugeot s 206 Coupé-Cabrio absolutně netušil co se bude dít, poptávka byla tak vysoká, že začal později vyrábět v Cabriu i většího bratříčka 307 CC.
Těžko řící zda za vysokým prodejem stojí líbivé křivky či nebe nad hlavou. Automobilka neváhala, a ani u nového modelu 207 nebude chybět verze kupé s pevnou střechou, která se během pár vteřin složí do zavazadlového prostoru. Zákazníci si jej můžou objednat již příští rok v březnu.
Oproti klasické verzi 207 je CC o 80mm nižší, působí tak mnohem širším a sportovnějším dojmem. Změn se dočkala i skládací pevná střecha, u staršího modelu jsme museli nejprve ručně odjistit uchycení střechy, zatímco u nového modelu je vše plně automatické. Navíc nová konstrukce je mnohem tužší, když k tomu připočteme pětici airbagů včetně kolenního bagu u řidiče je 207CC ve své třídě velmi bezpečným vozem.
Ve výbavě nechybí kožené čalounění sportovních sedaček s vyhříváním nebo GPS navigace. Z motorových jednotek máte na výběr slabší 1,6 se 120k nebo silnější s turbodmychadlem a výkonem 150k. Pro příznivce dieselů je tu 110k 1,6 HDi, všechny jsou standartně spojeny s manuální 5-ti stupňovou převodovkou, u slabšího benzínu pak za příplatek automatická 4-stupňová s možností Tiptronic.
Zdroj: Peugeot
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.