Společnost Škoda Auto vyhlásila dne 5.12.2006 deset nejlepších dodavatelů originálních dílů roku 2006.
V oblasti zajišťování originálních dílů spolupracuje společnost Škoda Auto v současné době s více než 1000 tuzemskými i zahraničními dodavateli. Hlavními kritérii při jejich hodnocení byla především flexibilita, spolehlivost a samozřejmě kvalita dodávaných produktů. Mezi nejspolehlivějších deset partnerů v oblasti dodávek Škoda originálních dílů tak byly zařazeny firmy: Brisk Tábor, FAB Rychnov nad Kněžnou, FILTRAUTO Francie, FRAPE Behr Service Barcelona, GE Industrial Brno, HELLA Autotechnik Nova Mohelnice, MANN + HUMMEL (CZ) Okříšky, MUBEA – HZP Prostějov, SOGEFI FILTRATION Slovinsko a TPB Mladá Boleslav.
Škoda Auto Parts Center – logistické centrum originálních dílů a příslušenství – byl uveden do provozu v roce 1999. Po rozšíření v roce 2004 je nyní k dispozici 50.000 m2 ploch pro uskladnění zhruba 80.000 originálních dílů a příslušenství všech značek koncernu VW. Přibližně polovinu těchto dílů tvoří originální díly a příslušenství značky Škoda na modely Favorit, Felicia, Fabia, Roomster, Octavia Tour, Octavia a Superb. Sklad je vybaven moderními informačními systémy, které řídí všechny činnosti od příjmu až po výdej zboží, přičemž veškeré pohyby zboží jsou evidovány pomocí snímání čárového kódu a předávání dat přes mobilní i stacionární rádiově řízené terminály.
Ze Škoda Auto Parts Centra je denně vyexpedováno zhruba 90 kamionů a 20.000 zakázkových položek určených pro 330 smluvních partnerů v tuzemsku a 161 zahraničních odběratelů především z řad importérů značky Škoda Auto v jednotlivých zemích. Škoda Auto Parts Centrum je v současnosti největší logistické centrum automobilových originálních dílů a příslušenství v České republice a je považováno za jedno z nejmodernějších logistických center ve střední Evropě.Škoda Auto, a.s.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?