Dnes, v pondělí 4. 12. 2006 otevřela Škoda Auto další chráněné pracoviště a vytvořila tak 15 pracovních míst.
Jedná se již o druhé pracoviště tohoto druhu v areálu závodu Škoda Auto v Mladé Boleslavi. Při slavnostním přestřižení pásky člen představenstva odpovědný za personalistiku Martin Jahn poznamenal: „Chceme i nadále pokračovat v řešení možnosti uplatnění zaměstnanců hodných zvláštního zřetele, jakými jsou například samoživitelé, senioři nebo zdravotně handicapovaní.“ Toto pracoviště nabídne možnost uplatnění ve dvousměnném provozu až 15 pracovníkům, jejichž činností bude příprava palubní literatury pro kompletní modelovou paletu Škoda Auto.Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.