Současný Jaguár S-type už hladoví po novém nástupci, automobilka chce proto příští rok vyjet se zcela novým modelem, který nese označení – XF.
Nynější model S-type byl veřejnosti představen v roce 1998, rok poté se dostal do prodeje. Za 8 let své existence potřebuje Jaguár obměnu modelu jako sůl, a to i přesto, že se S-typů prodalo již 270tis kusů. Jaguár chce nový model XF představit příští rok na podzim, budoucí podobu ani skicu zatím nezveřejnil, nicméně podle slov generálního ředitele: „Pokud se vám líbí sportovní model XK, tak se těšte na to, až uvidíte nový XF!“ se máme asi opravdu na co těšit.
S největší pravděpodobností bude XF vyroben z oceli na rozdíl od XK a XJ, které jsou z hliníku, vývoj by tak opozdil výrobu až o dva roky a to už je pro automobilku příliš dlouho. XF by měl konkurovat především německým vozům vyšší střední třídy, zda se tento slib splní a bude nový model natolik dokonalý se teprve ukáže, proto se nechme překvapit.
Zdroj: Ford motor company
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.