Západoevropský automobilový trh je z velké části nasycený a zápolí s přebytkem výrobních kapacit. Značka Volkswagen se na to rozhodla reagovat.
Vedeni značky Volkswagen se rozhodlo, že populární Golf se již nebude vyrábět ve třech továrnách v západní Evropě, ale pouze ve dvou a pouze v Německu - v Moselu a ve Wolfsburgu. V továrně Brusel výroba končí. Důvodem je přebytek a nevyužítí výrobní kapacitiy všech tří továren. Z nynějších 5400 zaměstnanců bruselské továrny jich zůstane pouze 1500. Restrukturalizace se ovšem nevyhne ani německým továrnám. Změny, které se dotýkají 20 000 zaměstnanců však již byly z větší části údajně provedeny.
Volkswagen
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?