Peugeot se svými modely 206 CC a 307CC (coupe - cabrio) překonal velký milník: celkový počet prodaných vozů přesáhl již půl milionu kusů!
Velkým hitem na léto (ale nejenom na ně) se v posledních letech staly kabriolety s pevnou skládací střechou (coupe-cabrio). Mezi z průkopníky tohoto segmentu se poprávu považuje i Peugeot, který již v roce 2001 přišel s modelem 206 CC. Do dneška se jej prodalo více než 360 000 a "skládací" 206 je tak nejprodávanější coupe-cabrio na světě.
Na podzim roku 2003 Peugeot představil další model tohoto segmentu - 307 CC, kterého už jezdí po celém světě přes 150 000 kusů. Na svou dobu přínesla 307 CC inovace v podobě pyrotechnického vystřelení ochranných oblouků nebo zadní světla sestavená z LED diod.
Výroba úspěšného modelu 206 CC již byla ukončena, ale Peugeot intenzivně pracuje na jeho nástupci - 207 CC, kterého by měl představit příští rok. Jeho první podobu, kterou Peugeot prezentoval již letos na modelu 207 Epure, si můžete prohlédnout zde.
Foto: Peugeot
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?