Peugeot se svými modely 206 CC a 307CC (coupe - cabrio) překonal velký milník: celkový počet prodaných vozů přesáhl již půl milionu kusů!
Velkým hitem na léto (ale nejenom na ně) se v posledních letech staly kabriolety s pevnou skládací střechou (coupe-cabrio). Mezi z průkopníky tohoto segmentu se poprávu považuje i Peugeot, který již v roce 2001 přišel s modelem 206 CC. Do dneška se jej prodalo více než 360 000 a "skládací" 206 je tak nejprodávanější coupe-cabrio na světě.
Na podzim roku 2003 Peugeot představil další model tohoto segmentu - 307 CC, kterého už jezdí po celém světě přes 150 000 kusů. Na svou dobu přínesla 307 CC inovace v podobě pyrotechnického vystřelení ochranných oblouků nebo zadní světla sestavená z LED diod.
Výroba úspěšného modelu 206 CC již byla ukončena, ale Peugeot intenzivně pracuje na jeho nástupci - 207 CC, kterého by měl představit příští rok. Jeho první podobu, kterou Peugeot prezentoval již letos na modelu 207 Epure, si můžete prohlédnout zde.
Foto: Peugeot
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.