Peugeot se svými modely 206 CC a 307CC (coupe - cabrio) překonal velký milník: celkový počet prodaných vozů přesáhl již půl milionu kusů!
Velkým hitem na léto (ale nejenom na ně) se v posledních letech staly kabriolety s pevnou skládací střechou (coupe-cabrio). Mezi z průkopníky tohoto segmentu se poprávu považuje i Peugeot, který již v roce 2001 přišel s modelem 206 CC. Do dneška se jej prodalo více než 360 000 a "skládací" 206 je tak nejprodávanější coupe-cabrio na světě.
Na podzim roku 2003 Peugeot představil další model tohoto segmentu - 307 CC, kterého už jezdí po celém světě přes 150 000 kusů. Na svou dobu přínesla 307 CC inovace v podobě pyrotechnického vystřelení ochranných oblouků nebo zadní světla sestavená z LED diod.
Výroba úspěšného modelu 206 CC již byla ukončena, ale Peugeot intenzivně pracuje na jeho nástupci - 207 CC, kterého by měl představit příští rok. Jeho první podobu, kterou Peugeot prezentoval již letos na modelu 207 Epure, si můžete prohlédnout zde.
Foto: Peugeot
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.