Alfa Romeo ve spolupráci s firmou Electronic Arts poskytla, pro účely uvedení nové verze oblíbené závodní hry Need For Speed Carbon Alfu Brera.
Tu tvůrci hry patřičně upravili do „válečných“ barev. Tato Brera je v motorizaci 3,2 V6 Q4, takže opravdu skvěle odpovídá poslání této závodní hry a její „Touha po rychlosti“ je zřejmá na první pohled. Její agresivní vzezření přímo vybízí k vysoké rychlosti, které se ovšem dá naplno využít beze ztráty bodů jen ve zmíněné hře. Brera NFS brázdí české silnice v rámci propagace této hry celý podzim. K vidění byla i na Alfa Romeo Epilogu, kde sklidila velký úspěch a přitahovala pozornost všude, kde se objevila. Více informací o hře naleznete na www.electronicarts.cz.
zdroj: Alfa Romeo
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.